Video Black Friday 2020 - la unii o zi, la români o lună. Reduceri și oferte din plin
Pentru unii Black Friday s-a încheiat aproape înainte să înceapă. Ziua oficială a reducerilor e mâine, însă foarte multe magazine au furat startul, aşa că unele stocuri deja au fost epuizate. Dacă în străinătate Vinerea Reducerilor durează o singură zi, în România magazinele se întrec în oferte toată luna noiembrie.
- Marketing agresiv de Black Friday 2020, cumpărătorii sunt sfătuiți să analizeze bine ofertele
- Românii se vor bucura de o lună întreagă de reduceri și oferte speciale
Unii sunt sceptici de Black Friday şi au şi motive. Specialiştii în marketing spun să avem grijă ce şi de unde cumpărăm în această perioadă.
Adina Săniuţă, specialist marketing: Marketingul de Black Friday este foarte agresiv.
Reporter: La ce trebuie sa fim atenți?
Adina Săniuţă, specialist marketing: Oferta să fie valabilă și e bine să mergem pe site-ul de unde am mai cumpărat. Să verifice pe diverse site-uri de comparații chiar istoricul prețurilor. Și nu vom fi păcăliți de o oferta foarte generoasă care se dovedește a fi doar o nevoie de click pentru acele site-uri.
- Black Friday 2022. Bilanţul zilei: fiecare român a cumpărat în medie 4 produse, 35% au făcut credite la bănci...
- Black Friday 2022. Cele mai vânate produse de români în ziua cu cele mai mari reduceri din an
- Black Friday 2022. Doi români şi-au comandat de pe eMAG maşină Volvo XC 40 şi casă cu 4 camere lângă...
- Când este Black Friday 2022. Reducerile încep la finalul lunii noiembrie
- Black Friday 2021. ANPC a amendat alți 22 de retaileri după ce a descoperit abateri. H&M, Meli Melo și Lensa,...
Cei mai mulţi se bucură totuşi de luna întregă de reduceri.
Oficial, ofertele de Black Friday 2020 vor fi disponibile de la miezul nopții, însă în realitate unele site-uri au furat startul. Acum, pe anumite platforme nu mai putem să facem cumpărături pentru că fie s-au blocat, fie stocurile pentru anumite produse au fost epuizate.
Însă oferte sunt din plin, iar reprezentanţii magazinelor se aşteaptă la un profit semnificativ.
Alexandru Niculescu, director logistic: Vor fi notificați imediat ce dam drumul campaniei. Avem 4 milioane de produse pregătite. Estimăm vânzări în valoare de 585 milioane lei, în creștere cu 17% față de anul anterior, totalizând reduceri de 300 de milioane de lei.
Şi firmele de curierat spun că s-au pregătit. Au făcut angajări în această perioadă.
Elena Andrei, reprezentant firmă curierat: Există riscul să apară întârzieri pe care le agreem cu partenerii noştri, care nu mai promit o singură zi de livrare ci între 1 și 10 zile. Avem o creștere de 10-15% de la începutul lunii noiembrie.
Cel mai mare retailer online din China a înregistrat vânzări în valoare de 75 de miliarde de dolari de Singles' Day, varianta "chinezească" a Black Friday. Suma reprezintă o treime din Produsul Intern Brut al României.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰