Curs valutar

Video Cercetătorii explică de ce persoanele frumoase trăiesc cu 4 ani mai mult decât cele considerate neatrăgătoare

Un nou studiu atrage atenția asupra unei legături surprinzătoare între aspectul fizic și durata de viață. Cercetătorii au descoperit că persoanele considerate atractive nu doar că beneficiază de avantaje socio-economice pe parcursul vieții, dar au și șanse mai mari de a trăi mai mult. Analizând datele a mii de participanți, specialiștii au constatat că frumusețea poate influența pozitiv speranța de viață.

la 03.09.2024 , 14:35

Unul dintre principalele puncte de interes ale studiului este diferența de speranță de viață între persoanele considerate atractive și cele neatractive. Rezultatele arată că persoanele frumoase trăiesc, în medie, cu patru ani mai mult decât cele care nu sunt considerate la fel de atrăgătoare. Acest decalaj poate fi explicat prin accesul mai bun la resurse și oportunități care contribuie la un stil de viață mai sănătos.

Legătura dintre frumuseţe şi longevitate

Frumusețea oferă avantaje socio-economice semnificative, conform studiului. Persoanele atractive au o șansă cu 20% mai mare de a obține joburi bine plătite și cu 15% şanse mai mari de a accesa educație superioară. De asemenea, acestea au o probabilitate crescută cu 10 procente de a avea parteneri stabili, ceea ce poate influența pozitiv stabilitatea lor emoțională și financiară pe termen lung.

Vezi și

Cercetătorii au identificat mai mulți factori care contribuie la longevitatea persoanelor considerate frumoase. Un stil de viață sănătos este responsabil pentru 60% din acest efect, urmat de accesul la servicii medicale de calitate și de avantajele genetice și sociale.

Frumusețea nu influențează doar aspectele fizice, ci are și un impact semnificativ asupra sănătății mintale. Studiul a arătat că persoanele atractive experimentează un nivel redus de stres, cu 25% mai puțin față de cele neatractive. În plus, acestea au o încredere în sine mai mare cu 30% și un risc redus de depresie cu 15%. Toate aceste aspecte contribuie la o stare de bine generală, care este esențială pentru o viață lungă și sănătoasă. Înapoi la voi...

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Aţi putea să vă îndepliniţi sarcinile de serviciu într-un interval de lucru mai scurt?
Observator » Entertainment » Cercetătorii explică de ce persoanele frumoase trăiesc cu 4 ani mai mult decât cele considerate neatrăgătoare