Video Dezvăluirea făcută de Rihanna de Anul Nou. "Obiceiul" de la care s-a abţinut complet în 2024
Cântăreaţa Rihanna a dezvăluit, într-o postare pe Instagram în care apare sărbătorind noul an, că s-a abţinut de la alcool în 2024.
"Nu am băut nimic tot anul", declară Rihanna în videoclip. "An nou, viaţă nouă", a scris cântăreaţa melodiei "Diamonds".
Robyn Rihanna Fenty, s-a născut pe 20 februarie 1988, în Barbados. Ea a lansat opt albume de studio. În ultimii ani, ea a jucat în lungmetrajul "Ocean’s 8" şi în scurtmetrajul "Guava Island".
Provocarea "Dry January"
- Jennifer Lopez, poze incendiare la 55 de ani. Vacanţa de vis a divei, în staţiunea de lux Aspen
- Globurile de Aur 2025. Care sunt filmele cu cele mai multe nominalizări la Gala Golden Globes Awards
- Dezvăluirea făcută de Rihanna de Anul Nou. "Obiceiul" de la care s-a abţinut complet în 2024
- Meghan Markle a revenit pe Instagram după o pauză de cinci ani. Ce a postat Ducesa de Sussex
- Lista celor mai așteptate filme în 2025. Ce actori se întorc pe marile ecrane
Pentru mulți, noul an vine cu obiective noi, cum ar fi revenirea la sala de sport, gătitul mai multor mese acasă sau reducerea consumului de zahăr. Pentru alții, însă, este un moment bun pentru a reduce consumul de alcool. De aceea, tot mai mulți oameni iau parte la provocarea "Dry January".
"Dry January" este o provocare de 31 de zile în care participanții se abțin complet de la consumul de alcool în luna ianuarie, fie că este vorba de cocktailuri, vin sau bere, potrivit USA Today.
Deși consumul de alcool crește în timpul sărbătorilor - 47% dintre bărbați și 40% dintre femei au recunoscut că au consumat alcool în exces în timpul sezonului festiv, conform American Addiction Centers - tot mai mulți adulți sunt interesați de abstinență.
În 2024, 42% dintre adulții americani au indicat că sunt interesați de sobrietate sau că reflectă asupra consumului lor de alcool în timpul sărbătorilor, conform Civic Science. Acest procent reprezintă o creștere față de 33% în 2022.
Provocarea, virală pe net
Provocarea a ajuns virală pe rețelele de socializare și a devenit populară și în Europa. Un nou studiu arată că peste unul din patru francezi intenționează să ia parte la "Dry January" în 2025, relatează AFP.
Motivațiile oamenilor sunt aproape exclusiv legate de dorința unui stil de viață mai sănătos. Pe prima treaptă a podiumului, potrivit studiului IFOP, se află dorința de a slăbi, iar apoi vine dorința de a putea conduce mașina la întoarcerea de la o ieșire în oraș.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰