Netflix a încasat 11,08 miliarde $ în al doilea trimestru al anului. Veniturile din reclame se vor dubla
Netflix a raportat venituri de 11,08 miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului, depășind ușor estimările analiștilor, care prognozau 11,07 miliarde. Comparativ cu aceeași perioadă din 2023, veniturile companiei au înregistrat o creștere de 16%.
Veniturile nete pentru acest trimestru au fost de 3,1 miliarde de dolari sau 7,19 dolari pe acţiune, în creştere de la 2,1 miliarde de dolari respectiv 4,88 dolari pe acţiune. Compania a avut o marjă operaţională de 34,1% în al doilea trimestru, în creştere cu aproape trei procente faţă de trimestrul anterior şi aproape şapte procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Veniturile Netflix cresc, inclusiv din reclame
Pentru întreg anul, compania se aşteaptă la venituri cuprinse între 44,8 miliarde de dolari şi 45,2 miliarde de dolari.
Netflix a subliniat faptul că anul acesta îşi va dubla veniturile din reclame (fără să spună cum) şi că, în a doua parte a acestui an, va începe să implementeze ceea ce numeşte reclame interactive. În prima jumătate a anului, abonaţii au însumat 97 de miliarde de ore în care au urmărit conţinutul platformei, cu Adolescence pe primul loc, urmat de sezonul al doilea din Squid Game.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰