Antena Meniu Search
x
LIVE

Video "Squid Game", un fenomen global. A fost amânat 10 ani pentru că nimeni nu credea va avea succes: acum e deja numărul 1 în toate cele 90 de ţări în care se difuzează

Un serial sud corean, amânat 10 ani pentru că nimeni nu a crezut în el ,doboară toate recordurile de vizionare pe reţelele de streaming online. Este vorba despre "Squid Game" sau "Jocul Calamarului". În România, la nicio săptămână de la lansare, a ajuns pe locul 3 al celor mai vizionate serii.

De Redactia Observator la 09.10.2021, 20:57
Vezi și

Sunt săraci lipiţi, îngropaţi în datorii sau constrânşi de împrejurări să se îmbogăţească rapid. Au pierdut la jocul vieţii şi au fost ademenţi într-un joc mortal. La final, câştigătorul pleacă acasă cu 38 de milioane de dolari. Reversul monedei: ca să câştigi trebuie să rămâi în viaţă.

Distopia sud-coreeană despre sacrificiile pe care sărăcia te poate împinge să le faci este un hit în lumea întreagă. Squid Game, în traducere Jocul Calamarului, doboară record după record de la mijlocul lunii septembrie când a avut premiera pe Netflix. Cei 456 de jucători care pleacă de la linia de start sunt inocenţi. Cât de departe sunt dispuşi să meargă pentru bani? Şi ce va câştiga: demnitatea umană sau dorinţa de îmbogăţire?

La 3 săptămâni de la lansare, drama sud-coreană e deja numărul 1 în toate cele 90 de ţări în care se difuzează

La 3 săptămâni de la lansare, drama sud-coreană este pe punctul de a deveni cel mai popular serial din istoria platformei care îl difuzează. Este deja numărul 1 în toate cele 90 de ţări care îl difuzează. Inclusiv în România. Experţii estimează un public de peste 80 de milioane de oameni. Popularitatea serialului este dublată de o adevarată cultură online care, culmea, duce în derizoriu mesajul social al serialului.

Internauţii se amuză recreând probele la care sunt supuse personajele seriei. Peste 16 miliarde de clipuri sub hashtagul #SquidGame au fost urcate pe TikTok. Salopeta verde şi tenişii albi din pânză, uniforma jucătorilor, sau costumele roşii cu mască ale gardienilor se anunţă hitul acestui Halloween. Filmul a inspirat şi o manichiură care îi poartă numele.

Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News!

Observator » Entertainment » "Squid Game", un fenomen global. A fost amânat 10 ani pentru că nimeni nu credea va avea succes: acum e deja numărul 1 în toate cele 90 de ţări în care se difuzează