Toate informaţiile despre căsătorie, divorţ, naştere sau decese din România, disponibile online
Guvernul are în vedere ca informaţiile despre căsătorie, divorţ, naştere sau decese din România să poată fi disponibile online.
Guvernul are în vedere ca informaţiile despre căsătorie, divorţ, naştere sau decese din România să poată fi disponibile online.
De asemenea, vor putea fi accesate online şi servicii precum înfiinţarea, radierea unei firme sau obţinerea de certificate constatatoare.
Anunţul a fost făcut de Ionuţ Valeriu Andrei, secretar de stat în Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI).
Căsătorie, divorţ, naştere şi decese, toate online
- Microbuzul căzut în Dunăre: de ce au intervenit scafandrii cu întârziere. Explicațiile lui Raed Arafat
- Momentul în care microbuzul cade în Dunăre, de pe viaductul din Mehedinţi. Şoferul a fost găsit mort
- Cutremur în România. Seismul s-a produs în zona seismică Vrancea și a avut magnitudinea de 4.1
- Păgubiţii Nordis, protest la DNA şi Parlament. Cât a pierdut un client pe 8 apartamente
- "Am vrut să o omor. Nu îmi pare rău". Filmul tragediei din Iași, unde Daniela a căzut victimă fostului soț,...
"Guvenul are în program foarte multe proiecte pe partea de e-guvernare. Din strategia cu privire la dezvoltarea României, din punct de vedere digital, ne propunem să implementăm, să digitizăm, un număr de 36 de evenimente de viaţă.
ACTE NECESARE ÎNREGISTRĂRII DECESULUI

Săptămâna aceasta va fi un proiect depus de ministerul nostru, în parteneriat cu Ministerul de Interne, cu cel al Dezvoltării şi Serviciul de Telecomunicaţii Speciale cu privire la digitizarea celor patru evenimente de viaţă, anume căsătorie, divorţ, naştere şi deces. Vom putea pune la dispoziţia cetăţenilor în mod digital şi online aceste servicii", a spus Andrei.
ACTE NECESARE ÎNCHEIERII CĂSĂTORIEI
Documente vechi de un secol, în format digital
Ionuţ Valeriu Andrei a precizat că se vor digitiza şi vor putea fi accesate online toate documentele legate de căsătorie, divorţ, naştere şi deces, din ultimii 100 de ani.
ACTE NECESARE ÎNREGISTRĂRII NAŞTERII
"Se lucrează la un proiect de cloud guvernamental. Este cel mai mare proiect de până acum în parteneriat cu alte instituţii guvernamentale. Îi punem bazele în acest moment.
Registrul Comerţului va implementa un proiect prin care se vor digitiza toate serviciile de la înfiinţarea unei firme, până la radiere sau obţinere de certificate constatatoare. Totul se va face online", a mai spus Ionuţ Valeriu Andre.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰
Fii primul care comentează