A fost descoperită o altă planetă locuibilă

O planetă asemănătoare cu Pământul, care ar putea avea toate condiţiile pentru existenţa vieţii, a fost descoperită la "doi paşi" de sistemul nostru solar. Planeta se roteşte în jurul stelei Proxima Centauri, aflată la 4,2 ani-lumină de Soare. Distanţa este mică doar în termeni astronomici: cele mai rapide sonde spaţiale fără pilot ale NASA ar avea nevoie de 78.000 de ani pentru a ajunge acolo.

Vezi și

Denumită Proxima b, această planetă este situată într-o zonă "locuibilă” care permite prezenţa apei lichide, o condiţie necesară vieţii. Datorită apropierii sale, Proxima b ar putea fi prima exoplanetă care să poată fi vizitată de o sondă spaţială, dacă oamenii vor reuşi să dezvolte tehnologia necesară.

Aţi alocat un buget mai mare pentru Paşte în acest an faţă de 2023?

Observator » Stiri externe » A fost descoperită o altă planetă locuibilă