Drinkflation loveşte Marea Britanie. Poducătorii vând bere cu conţinut mai redus de alcool la acelaşi preţ
Bere cu mai puţin alcool, însă la acelaşi preţ ca înainte. Este fenomenul cu care se confruntă mai nou britanicii.
"Drinkflation" presupune scăderea cantităţii de alcool din băuturi pentru a plăti taxe mai mici, însă preţul pentru consumatori nu suferă nicio modificare. Mai mult de-atât, sticlele de băutură rămân la fel, inclusiv cu aceeaşi cantitate de lichid.
Unii producători cunoscuţi au început deja să apeleze la noua metodă, scâzând până la 0.3 la sută din nivelul de alcool. Fenomenul aduce aminte de shrinkflation, care are acelaşi scop: producătorii de alimente reduc dimensiunile pachetelor, în timp ce practică prețuri identice sau mai mari decât înainte.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰