Femeie din UK, nevoită să-și anuleze vacanța în Corfu pentru care a plătit 9.300 de euro, după ce un aparat de self check-in din aeroport i-a rupt pașaportul
Caz revoltător într-un aeroport din Marea Britanie. O femeie susține că a fost obligată să-și anuleze vacanța cu familia în Grecia pe care a plătit aproape 9.300 de euro, după ce pașaportul i-a fost distrus într-un aparat pentru check-in.

Emily Allen a susținut că documentul ei a fost „distrus” după ce l-a băgat într-o mașină de self check-in cu autoservire de pe aeroportul Heathrow. Ea a spus că aparatul a lăsat o „ruptură lungă de câțiva centimetri” pe fotografia ei de pașaport. Turista urma să plece într-o excursie în Corfu împreună cu soțul și copiii ei înainte ca incidentul să ruineze totul, potrivit Mirror.
Scriind la Telegraph Travel pentru sfaturi cu privire la pățania ei, Emily a explicat ce s-a întâmplat.
Și-a anulat vacanța, după ce pașaportul i-a fost rupt de aparatul pentru check-in
„În dimineața zilei de 8 septembrie, eu, soțul meu și cei doi copii ai noștri trebuia să călătorim cu un zbor British Airways către Corfu pentru o vacanță all-inclusive, o săptămână. Cand am ajuns la plecari din Terminalul 5, am folosit automatele de check-in self-service de la BA pentru a ne imprima biletele de imbarcare. Inițial, mi-am plasat pașaportul în mașină în sens greșit, așa că l-am scos cu atenție și l-am întors, lăsând o ruptură lungă peste marginea fotografiei pașaportului.”
- Acte necesare pentru paşaport în 2023. Unde se depun şi în cât timp se eliberează documentul
- Ce se întâmplă dacă pierzi paşaportul în străinătate. Toţi românii trebuie să ştie asta
- Minorii de peste 16 ani vor putea ieşi neînsoţiţi din ţară. Condiţiile pentru a putea călători peste hotare...
- Avion cu 257 de pasageri, întors din drum, după ce pilotul a realizat că şi-a uitat paşaportul acasă, în SUA
- O influenceriţă a cheltuit un milion de euro pe operaţii estetice pentru a deveni "femeia perfectă". Ce a păţit...
Înrăutățind lucrurile, Emily spune că familia avea două polițe de asigurare de călătorie, dar susține că ambii asigurători au refuzat să plătească pentru daunele pașaportului.
„Hotelul nostru din Corfu a refuzat cererea noastră de a ne muta rezervarea pe o altă dată și a cerut să plătim 90% din soldul complet din cauza anulării noastre de ultim moment”.
„Zeci de mii de oameni folosesc automatele de check-in cu autoservire fără probleme, așa că aceasta este o situație extrem de rară. Companiile aeriene sunt obligate prin lege să se asigure că orice documente de călătorie prezentate sunt valabile, prin urmare, pașapoartele deteriorate nu pot fi acceptate”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei aeriene.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰