Mesajul mamei unei fetiţe cu autism, care avea o criză de plâns la supermarket. Reacţia surprinzătoare a angajaţilor magazinului din UK
O femeie povesteşte că s-a simţit "copleşită" de reacţia angajaţilor unui magazin Morrisons din Marea Britanie, după ce fiica sa, care suferă de autism, a început să ţipe cu putere, "mai să dărâme pereţii". Copilul, o fetiţă de 3 ani, pe nume Mia, voia să mănânce unul dintre produsele de la raft chiar pe podeaua magazinului.
Potrivit Mirror, Laura-Jayne Brennan, în vârstă de 37 de ani, s-a trezit într-o situaţie delicată. Nu era prima oară când fetiţa sa de doar 3 anişori, care nu poate vorbi şi e diagnosticată cu autism şi probleme de auz izbucnea în plâns într-un loc public. Însă nu de fiecare dată reacţiile celor din jur erau înţelegătoare, a precizat femeia.
Groaza mamei când fetiţa a început să plângă
Laura este asistentă medicală, dar în prezent e în concediu pentru a-şi îngriji fetiţa cu nevoi speciale. În timp ce se aflau la cumpărături, în magazinul Morrisons, copila a început să strige. "Mia era în regulă la început, până ce am trecut de standul cu mâncare pentru bebeluşi. Apoi a început să ţipe de dărâma clădirea", spune femeia.
Încercând să-şi calmeze fiica, mama i-a dat un produs de pe raft. Copilul a vrut să coboare din căruţ, iar curând mama şi fiica puteau fi văzute pe podeaua magazinului, în timp ce Mia mânca liniştită.
- "Nu am găsit un moment mai potrivit". Un tânăr și-a cerut iubita în căsătorie chiar la înmormântarea mamei...
- Elev de 14 ani, mort după o provocare pe TikTok. Băiatul a mâncat "cel mai iute chips din lume" pentru un video
- "N-aș intra acolo în locul tău. Am ucis pe cineva". Și-a omorât fiul de 16 ani cu un polizor unghiular şi a...
Reacţia angajaţilor din magazin
Deşi se simţe uşor ruşinată de incident, Laura spune că nu s-au ridicat de pe jos până ce Mia n-a terminat de mâncat. "Oamenii nu fac asta în mod normal, dar nimeni nu ne-a spus să ne ridicăm. Acum ceva vreme, într-un alt magazin din Liverpool, un agent de pază a început să ţipe la noi. Dar angajaţii de aici chiar m-au ajutat, îi distrăgeau atenţia copilului cât timp eu scanam produsele", mărturiseşte femeia.
"Le mulţumesc pentru grija acordată tuturor clienţilor! Au reuşit să transforme o experienţă haotică într-una plăcută", a încheiat ea mesajul.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰