Profilul de pe un site de socializare, important în evoluţia angajatului
Tehnologia schimbă modul în care se fac angajările. Dacă, în trecut, clasicul CV era suficient în procesul de recrutare, acum este luat în calcul şi profilul de Facebook al candidaților.
Tehnologia schimbă modul în care se fac angajările. Dacă, în trecut, clasicul CV era suficient în procesul de recrutare, acum este luat în calcul şi profilul de Facebook al candidaților. Specialiștii în resurse umane sunt atenți la pozele postate, la conținutul mesajelor publicate şi chiar la comentarii.
Ea este Vanesa, iar profilul de Facebook i-a purtat noroc atunci când s-a angajat. Postările sale l-au convins imediat pe angajator că are potenţial.
Specialiştii în resurse umane sunt atenţi, mai nou, la conţinutul postărilor din mediul online. Activitatea din social media îi ajută să îşi facă o primă impresie despre candidat.
Un mesaj neadecvat sau o poză indecentă ar putea compromite o întreagă echipă, avertizează specialiştii.
Profilul de Facebook este un element important în procesul de recrutare mai ales în domenii precum Publicitate sau PR.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰