Antena Meniu Search
x

Video Reprezentanții HORECA au întocmit un ghid de siguranță în restaurante. Care sunt regulile pentru angajați și clienți

Până ca românii să revină în restaurante, reprezentanţii industriei HORECA s-au apucat să întocmească un ghid de siguranţă în localuri. Este vorba de un set de reguli care să limiteze răspândirea virusului de care trebuie să ţină cont atât angajaţii, cât şi clienţii.

Alex Prunean
de Alex Prunean

la 12.05.2021, 08:19

Vezi și

Ghidul de siguranță în restaurante are scopul de a susține afacerile din industria HORECA și de a le ajuta să facă tranziția la un business adaptat la nouă realitate impusă de COVID-19. Acest ghid li se adresează atât angajaților din această industrie, cât și clienților care le trec pragul. 

Astfel, personalul restaurantelor trebuie să treacă printr-un triaj înainte de începerea programului, dar și să facă teste pentru depistarea COVID-19 de câte ori este necesar. De asemenea, angajații vor purta în permanență masca de protecție și vor aerisi extrem de bine locația respectivă în mod constant.

Reguli și pentru clienții restaurantelor

Și consumatorii trebuie să respecte anumite reguli din acest ghid, deși sunt reguli de care știam și până acum. Astfel, trebuie să accepte că distanță dintre mese trebuie să fie de cel puțin 1,5 metri, să se spele pe mâini sau să folosească dezinfectant atunci când intră în restaurant și să poarte masca de protecție atât la intrare cât și la ieșire, dar și când se ridică de la masă.

Ghidul poate fi descărcat de pe site-urile organizaților Horeca și a fost afișat deja la intrarea în mai multe restaurante.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

V-a trezit suspiciuni culoarea puilor din magazine?

Observator » Stiri sociale » Reprezentanții HORECA au întocmit un ghid de siguranță în restaurante. Care sunt regulile pentru angajați și clienți