Antena Meniu Search
x

Accident de muncă la Teatrul de Comedie, un bărbat a căzut de la 6 metri, montând un reflector

Un angajat al Teatrului de Comedie a ajuns în stare critică la spital după un accident de muncă. În această după-amiază, bărbatul s-ar fi prăbuşit de pe o schelă chiar pe scena teatrului. Încerca să monteze un reflector când a căzut de la şase metri înălţime. Medicii de la spitalul Universitar încearcă acum să-i salveze viaţa. Muncitorul este în comă şi are mai multe fracturi.

Vezi și

La ora 15 şi 20 de minute, un apel la 112 anunţat un accident de muncă la Teatrul de Comedie. Un angajat al instituţiei s-a prăbuşit chiar în sala de spectacol. Medicii l-au găsit inconştient, pe scenă. Bărbatul are 40 de ani şi este electrician. Monta un reflector când, într-un moment de neatenţie, s-a dezechilibrat de pe schelă. S-ar fi prăbuşit, de la şase metri înălţime, chiar sub ochii colegilor.

Echipa de muncitori din care făcea parte şi bărbatul rănit pregătea Festivalul Capitalelor Naţiunilor Centenare, care începe mâine.

Până în acest moment, reprezenatanţii instituţiei culturale nu au oferit niciun punct de vedere, dar poliţiştii şi inpectorii ITM au început o anchetă.

Ți-a plăcut acest articol?