Antena Meniu Search
x

Video Brandul de ţară, lăsat în seama influencerilor. Ministerul Turismului cheltuie 1,5 milioane de euro pe o campanie de promovare

Avem de toate pentru toţi în turism, dar nu ne ştie nimeni. Ministerul Turismului a decis că trebuie să ne facem cunoscuţi în lume şi lasă brandul de ţară în seama unor influenceri. Bugetul campaniei este de un milion şi jumătate de euro, iar promovarea se va face în Marea Britanie şi Germania. Sumele deloc mici au atras deja influenceri doritori.

Alexandra Marin
de Alexandra Marin

la 31.08.2022, 20:49

Vezi și

Avem atâtea frumuseţi în ţară, păcat că nu ştim să ne lăudăm cu ele. Străinii care ne vizitează descoperă surprinşi că România are mai multe de oferit decât se aşteptau. "Pentru distracţie, pentru natură, pentru cultură. Vrem să ştim mai multe despre ţara voastră", a pus un turist. "Nu sunt prea multe informaţii pe care le poţi găsi online referitor la ce poţi face aici. Cred că puteţi face mai multe în sensul ăsta pentru sunt atâtea lucruri pe care le puteţi oferi", spune un alt turist.

Pe influenceri, statul român va cheltui aproximativ 250.000 de euro

După un sezon turistic vecin cu dezastrul, Ministerul Turismului ia măsuri. Dă brandul de ţară pe mâna influencerilor. "Ideea cu influencerii a fost stabilită la masă de specialiştii din minister cu consiliul de brand turistic naţional. Agenţia va trebui să stabilească strategia pentru că ei au de îndeplinit conform caietului de sarcini nişte criterii", a declarat Tudoriţa Lungu - secretar de stat. S-au înscris în consultarea de piaţă cinci agenţii de publicitate şi 25 de influenceri independenţi.

Pe influenceri, statul român va cheltui aproximativ 250.000 de euro. Campania de promovare a României ca destinaţiei turistică prin intermediul formatorilor de opinie va dura 2 luni, respectiv lunile noiembrie şi decembrie ale acestui ani, iar scopul acesteia va fi de a-i convinge pe turiştii britanici şi nemţi să îşi achiziţioneze un citybreak în ţara noastră. Influencerii vor fi atât români, cât şi străini. Unii dintre ei au mai făcut promovare, dar pentru alte ţări.

"Am fost contactaţi de un emirat, Ras el Khaimah se numeşte, unul dintre Emiratele Arabe Unite şi am fost acolo preţ de câteva zile, am promovat cele mai importante atracţii, destinaţii", au declarat Andreia şi Ionuţ Chiperi - travel influenceri. Din acelaşi milion şi jumătate de euro, pus la dispoziţie de minister, 627.000 de euro se vor duce pe reclamă, iar 400.000 de euro pe site-ul de promovare a ţării.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

În vacanţa de vară, preferaţi să vă lăsaţi copilul cu rudele sau la grădiniţă?

Observator » Travel » Brandul de ţară, lăsat în seama influencerilor. Ministerul Turismului cheltuie 1,5 milioane de euro pe o campanie de promovare