Cinci din șase intervale orare, dominate de Antene în primele cinci luni ale anului
Intact Media Group comunică creşteri de audienţă pe majoritatea intervalelor orare în cele cinci luni ale anului 2015 pe target-urile comercial, urban şi naţional
De Redactia Observator la 04.06.2015, 11:27Intact Media Group comunică creşteri de audienţă pe majoritatea intervalelor orare în cele cinci luni ale anului 2015 pe target-urile comercial, urban şi naţional
Antena 1 si Antena Stars au aprecieri în rândul publicului comercial si sunt lider de audiență pe segmente orare importante, iar Antena 3 conduce detaşat clasamentul audienţelor în rândul publicului de peste 18 ani din mediul urban. Euforia TV continua difuzarea unor seriale cu mare popularitate, iar ZU TV, post adresat tinerilor, este lider in Late Fringe.
Ianuarie – Mai 2015
Intact Media Group
- Trustul Intact înregistrează în perioada ianuarie-mai 2015 creșteri de audiență pe toate intervalele orare, raportat la publicul comercial, dar și în ceea ce privește targetul All Urban și Național.
- “Antenele” sunt lider de audiență pe trei intervale orare pe targetul comercial – Morning, Access, Day Time – pe cinci intervale pe targetul All Urban – Whole Day, Morning, Day Time, Access și Late Fringe – și pe patru intervale pe targetul National – Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe.
Mai multe detalii, AICI!