Video A fost deschis podul de la Azuga. Pe DN1 au acces din nou vehiculele de peste 7,5 tone
Traficul infernal de pe Valea Prahovei ar trebui să se mai reducă. Podul rutier de la Azuga a fost finalizat, cu aproape două luni înainte de termenul iniţial, de 15 decembrie. Iar circulaţia s-a reluat în condiţii normale. Şoferii sunt mulţumiţi, însă numai pe jumătate. Spun că e nevoie totuşi de o autostradă.
Podul de la Azuga a fost deschis circulației rutiere. Cu șapte săptămâni mai devreme decât termenul contractual, spun drumarii.
Claudiu Loghin, reporter: "Vechiul pod de la Azuga a fost construit în 1936, iar ultima lui consolidare era de aproape un sfert de secol. Lucrările la noul pod au început pe 10 mai în acest an".
Pe timpul lucrărilor de refacere, tot traficul rutier a fost mutat pe un pod metalic provizoriu. Iar acest lucru a însemnat circulație îngreunată, pe o șosea cu trafic și așa sufocat.
Odată cu terminarea lucrărilor traficul a devenit mai fluid.
- Cea mai dorită autostradă din România a băgat spaima într-o comună. "Ai auzit, nu, vecine?"
- Un șofer român de TIR a murit ars de viu în cabină, după un accident înfiorător. Patru camioane s-au ciocnit...
- Cinci români morți într-un accident cumplit pe autostrada M1 din Ungaria. Victimele ar fi din judeţul Harghita
"E un câştig pentru că nu mai ocoleşti atât", spune un șofer.
Șoferii vor autostradă
Însă oamenii şi-ar dori soluţii mai bune decât reabilitarea unui pod:
"Singura rezolvare este o autostradă. Pentru că trece traficul din toată ţara prin staţiuni, e normal să se blocheze tot. Deci aşa ceva nu cred că e nicăieri în lume".
Odată cu redeschiderea podului de la Azuga, pe DN1 au acces din nou vehiculele de peste șapte tone și jumătate. Pentru fluența circulației, camioanele au acces pe acest tronson doar în nopțile din timpul săptămânii, nu şi în weekend.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰