Guvernul Orban vrea să introducă o taxă de poluare pentru fiecare maşină
Guvern nou, proiecte vechi! Taxa de poluare s-ar putea întoarce. Sub o nouă formă însă, calculată în funcţie de cât de poluant e fiecare autoturism, anunţă premierul Ludovic Orban. Cum va arăta noua taxă aflăm din materialul de mai jos.
Guvern nou, proiecte vechi! Taxa de poluare s-ar putea întoarce. Sub o nouă formă însă, calculată în funcţie de cât de poluant e fiecare autoturism, anunţă premierul Ludovic Orban. Cum va arăta noua taxă aflăm din materialul de mai jos.
Se mizează pe introducerea unei taxe pentru mașinile la prima înmatriculare, care va fi percepută ca o taxă de poluare.
Cuantumul taxei ar trebui să depindă de cantitatea de noxe care este eliberată în atmosferă.
Formulele care au fost încercate până acum au intrat în contradicție cu reglementările la nivel european.
- "Mai bine o arunci la gunoi". Piesa de schimb pentru un BMW second hand care a ajuns să coste mai mult decât maşina
- Sistemul E-Sigur prinde tot mai mulți șoferi care încearcă să scape de amenzi mințind
- Maşinile furate, găsite în mai puţin de o zi. Poliția Română cumpără un nou sistem de camere video inteligente
- 800.000 de euro, cea mai scumpă maşină expusă la Drop Down, salonul de maşini modificate
- Când schimbăm anvelopele de iarnă cu cele de vară. Anunţul RAR
Taxele indirecte trebuie să respecte normele UE. Aceasta este taxă indirectă, conform autorităţilor.
Ea ar putea fi gândită și ca un impozit pe proprietate variabil.
Taxa auto, sau de primă înmatriculare, a fost introdusă prima dată în 2007, iar formula ei a tot fost modificată de atunci.
Începând din 2017 până în prezent, ANAF a restituit taxe auto în valoare totală de 6,16 miliarde de lei, pentru 1,91 de milioane de cereri depuse şi aprobate.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰