Podul din Ploieşti din au căzut bucăți peste calea ferată, un pericol public
Podul din Ploieşti din care vineri a căzut o bucată pe calea ferată, chiar înaine să treacă un tren, este tot pericol public. Iar circulaţia nu a fost închisă.
Podul din Ploieşti din care vineri a căzut o bucată pe calea ferată, chiar înaine să treacă un tren, este tot pericol public. Iar circulaţia nu a fost închisă. Deşi din el se desprind în continuare bucăţi. Chiar dacă autorităţile dau asigurări că totul este sub control, pericolul pândeşte. Reporterii Observator au surprins noi imagini şocante.
”Am sunat la 112 pentru a evita să se producă o tragedie între trenurile care circulă aici şi ce era sub pod. S-a eliminat ce era pe calea ferată, s-au reparat firele, dar în rest nicio măsură.” Este şoferul care a evitat o catastrofă. Bucata de zeci de tone din porţiunea pietonală a podului s-a prăbuşit cu tot cu balustrada metalică, pe calea ferată.
Reprezentanţii de la transporturi au venit vineri la faţa locului şi au spus că podul este solid, doar balustrada are probleme. După ce autorităţile au plecat, bucăţi din partea pietonală se desprind cu uşurinţă.
Incidentul se întâmplă culmea, la exact un an, de când o pasarelă de 4 tone s-a prăbuşit la Ploieşti, pe calea ferată. Şi atunci, ca şi acum, doar norocul a făcut să nu treacă trenul în acel moment.
- Maşinile de epocă pe care doar colecţionarii cu averi impresionante şi le pot permite. "Operă de artă!"
- Radarele e-Sigur vânează șoferii vitezomani pe două autostrăzi și un drum național. Amenzile vor veni direct...
- Revoltă în Sectorul 4 pe taxa de 540 de lei impusă şoferilor. "Motocicleta e în curte, dar trebuie să plătesc"
- Toyota, cel mai mare producător auto din lume pentru al cincilea an. În 2024 a vândut 10,8 milioane de mașini
- Rabla 2025. Producătorii auto cer tichete de 8.500 de euro pentru electrice. Banii pentru diesel, eliminaţi
La limita dezastrului este şi podul dezafectat care trece deasupra Drumului National 1. Mai multe bucăţi din beton stau să cadă.
Autorităţile locale au constatat faptul că există o denivelare fix în dreptul şoselei şi tocmai de aceea, specialiştii spun că piciorul podului stă pe un filon de sare măcinat de apele subterane, aşa că se poate prăbuşi în orice moment.
În România sunt 4.250 de poduri, iar 34 dintre ele sunt încadrate în categoria de risc 5, cea mai ridicată. Printre ele şi podul care s-a rupt vineri.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰