Strategia Netflix pentru creşterea numărului de abonaţi: Cinci noi jocuri pentru utilizatori, disponibile pe dispozitivele mobile
Netflix a lansat marţi cinci jocuri pentru dispozitive mobile, destinate abonaţilor de pe unele pieţe europene, în cadrul eforturilor sale de diversificare a surselor de venit, pe fondul intensificării concurenţei pe piaţa streamingului video, transmite Reuters.
Compania a introdus jocurile video "Stranger Things: 1984", "Stranger Things 3: The Game", "Card Blast", "Teeter Up" şi "Shooting Hoops" pe Android utilizatorilor Netflix din Spania şi Italia. Polonia, unde titlurile "Stranger Things" sunt deja disponibile, va primi celelalte trei titluri.
Jocuri pentru abonaţii platformei
"Ne aflăm încă la început, dar suntem nerăbdători să aducem aceste jocuri exclusive ca parte a calităţii de membru al Netflix, fără publicitate şi fără achiziţii în aplicaţie”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei.
Netflix a menţionat intenţia de a intra pe piaţa jocurilor la raportarea rezultatelor trimestriale trecute, în condiţiile în care furnizori de servicii de streaming mai noi, precum Disney+ şi HBO Max au atras rapid abonaţi, intensificînd concurenţa în sectorul streamingului. ”Vedem jocurile ca o nouă categorie de conţinut pentru noi, similară cu extinderea pe segmentul filmelor originale, animaţiei şi televiziunii fără actori", a afirmat compania într-o scrisoare adresată acţionarilor.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰