Meniu
Search
x

Video Sute de navetişti din Târgovişte merg zilnic la o temperatură de peste 35 de grade. Soluţia CFR: a dublat capacitatea trenului, dar nu a reparat aerul condiţionat

V-am arătat în ultima săptămână condiţiile greu de suportat în care circulă sute de navetişti din Târgovişte, cu trenurile CFR. Azi, călătorii au obţinut o mică victorie: la 7 zile de când directorul a spus pentru Observator că va căuta soluţii, oficialii companiei au decis să dubleze capacitatea trenului. Şi... cam atât. În interior este în continuare extrem de cald şi de aglomerat.

De Andre Rotaru la 19.08.2022, 20:56
Vezi și

Sutele de navetişti care merg zilnic cu trenul de Târgovişte au avut o surpriză: la peron a tras o garnitură de două ori mai lungă, cu 180 de locuri, în loc de 90. Doar că... garnitura a rămas aceeaşi saună uriaşă. Deşi trenul are astăzi de două ori mai multe locuri, în interior condiţiile au rămas aproximativ aceleaşi. Este mai puţin aglomerat, ce-i drept, însă în continuare aerul condiţionat nu funcţionează. Cel puţin în jumătate din tren, temperatura a depăşit 35 de grade Celsius, iar umiditatea a ajuns la 63%, aşa că aerul este în continuare irespirabil.

Trenul este acum format din două rame de tip "Săgeata Albastră", cu 4 vagoane în total

Trenul este acum format din două rame de tip "Săgeata Albastră", cu 4 vagoane în total. Într-unul singur, aerul condiţionat dădea semne slabe de viaţă. În celelalte, călătorii se bazează pe evantaie sau caută soluţii pentru a se distrage de la căldura sufocantă. Doamnele au mers în singura parte a trenului unde mai era un scaun liber: cabina de conducere. Vineri, directorul CFR declara pentru Observator că "nu prea a nimerit-o" atunci când a decis să ia vagoane de la trenurile de navetişti şi să le trimită pe rutele spre mare. Ieri, CFR Călători a găsit altă explicaţie pentru umilinţele îndurate de oameni. De vină, ar fi întârzierea procedurilor de reparaţie a garniturilor de tren, generate de contestaţiile depuse de firmele care participă la licitaţii.

Problemele CFR par fără sfârşit. Ieri, într-un tren care mergea spre Ploieşti a început să plouă. Culmea, doar în tren ploua, nu şi afară. Iar un tren de călători care trebuia să ajungă la ora 17 în Gara de Nord, din Ruse, Bulgaria, are nu mai puţin de 3 ore întârziere.

Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News!

Observator » Evenimente » Sute de navetişti din Târgovişte merg zilnic la o temperatură de peste 35 de grade. Soluţia CFR: a dublat capacitatea trenului, dar nu a reparat aerul condiţionat