Un nou film de promovare a staţiunii Mamaia
Zeci de mii de euro au fost cheltuiţi anul trecut într-un singur videoclip ce ar fi trebuit să promoveze staţiunea Mamaia. Bani aruncaţi pe fereastră în opinia agenţilor economici din zonă
În 2014, nu mai va mai face cinste salvamarul, ci agenţii economici din staţiune. Mai exact hotelierii şi reprezentantii agenţiilor de turism vor să atragă turiştii printr-o altă strategie de promovare.
Iar primele imagini nu au nicio asemănare cu cele din videoclipul de anul trecut. Ba mai mult, în filmări nu apare niciun şef de trib, regele al soarelui sau al Babilonului. Nici măcar Indiana Jonns sau Sultanul Radu Suleyman Magnificul Mazăre, aşa cum ne-a obişnuit cu apariţiile de anul trecut, regele neîncoronat al distracţiei Radu Mazăre.
Dacă în sezonul estival 2013, hotelierii, clubberii şi agenţiile de turism cheltuiau peste 30.000 euro pentru piesa cu Loredana, anul acesta, cheltuielile au fost reduse la mai puţin de o treime. Diferenţa de bani va fi folosită anul acesta pentru participarea staţiunii Mamaia la târguri de turism din Londra, Istanbul sau Moscova, unde filmul de prezentare va fi însotit şi de un show. Până acum, edilul Constanţei nici măcar nu a văzut filmul.
Rezultatele noi abordări se vor vedea abia pe 13 martie, la târgul de turism din Bucureşti.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰