Ce a păţit angajatul unui call center după ce persoana care i-a răspuns la apel i-a redat o secvenţă audio cu frecvenţă înaltă
Un angajat al unui call center din sud-vestul Germaniei a suferit leziuni permanente la ureche după ce o persoană căreia i-a răspuns la apel prin căşti a redat o secvenţă audio cu frecvenţă înaltă, a anunţat poliţia joi, transmite agenţia DPA, citată de Agerpres.

Angajatul, în vârstă de 24 de ani, din oraşul Kaiserslautern, a suferit leziuni la nivelul timpanului şi şi-a pierdut aproape complet auzul ca urmare a acestui atac, a indicat poliţia.
"Atacatorul" riscă să fie acuzat de vătămare corporală gravă
Deşi incidentul a avut loc în luna august, poliţia a anunţat joi deschiderea unei anchete penale pentru a determina identitatea persoanei care a comis atacul. Aceasta riscă să fie acuzată de vătămare corporală gravă.
Articolul continuă după reclamă
Înapoi la Homepage
Comentarii
Întrebarea zilei
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰