Antena Meniu Search
x

Ce a păţit angajatul unui call center după ce persoana care i-a răspuns la apel i-a redat o secvenţă audio cu frecvenţă înaltă

Un angajat al unui call center din sud-vestul Germaniei a suferit leziuni permanente la ureche după ce o persoană căreia i-a răspuns la apel prin căşti a redat o secvenţă audio cu frecvenţă înaltă, a anunţat poliţia joi, transmite agenţia DPA, citată de Agerpres.

de Redactia Observator

la 19.10.2023, 17:48

Ce a păţit angajatul unui call center după ce persoana care i-a răspuns la apel i-a redat o secvenţă audio cu frecvenţă înaltă
Ce a păţit angajatul unui call center după ce persoana care i-a răspuns la apel i-a redat o secvenţă audio cu frecvenţă înaltă - Shutterstock

Angajatul, în vârstă de 24 de ani, din oraşul Kaiserslautern, a suferit leziuni la nivelul timpanului şi şi-a pierdut aproape complet auzul ca urmare a acestui atac, a indicat poliţia.

"Atacatorul" riscă să fie acuzat de vătămare corporală gravă

Deşi incidentul a avut loc în luna august, poliţia a anunţat joi deschiderea unei anchete penale pentru a determina identitatea persoanei care a comis atacul. Aceasta riscă să fie acuzată de vătămare corporală gravă. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Cum vă petreceţi Floriile?

Observator » Stiri externe » Ce a păţit angajatul unui call center după ce persoana care i-a răspuns la apel i-a redat o secvenţă audio cu frecvenţă înaltă