Antena Meniu Search
x

Video A apărut spotul de Crăciun marca John Lewis. În acest an îşi face apariţia un "oaspete neaşteptat"

Cunoscutul lanț de magazine John Lewis a lansat mult așteptatul spot publicitar de Crăciun, o tradiție care datează din 2007. Anul acesta, mesajul este despre 

Larisa Andreescu
de Larisa Andreescu

la 04.11.2021, 09:54

A apărut spotul de Crăciun marca John Lewis, cu un "oaspete neaşteptat" - Youtube/ The Telegraph

Iniţial, compania a postat un teaser pe Twitter pentru a-şi anunţa fanii că videoclipul va fi postat în ziua următoare la ora 8 dimineaţa.

John Lewis le-a oferit fanilor un cadou de Crăciun mai devreme, sub forma unui invitat străin care apare în noua reclamă festivă pentru sărbătorile de iarnă din 2021. Videoclipul a fost lansat cu aproximativ două săptămâni mai devreme ca de obicei şi prezintă un băiat care introduce o fiinţă extraterestră, pierdută pe Pământ, în tradiţiile care au loc de Crăciun şi în atmosfera sărbătorilor de iarnă. 

„Oaspete neașteptat”, noua temă a spotului de Crăciun John Lewis

Retailerul speră să ofere oamenilor acel sentiment călduros al venirii Crăciunului, mai ales că anul trecut Marea Britanie nu s-a putut bucura de atmosfera sărbătorilor din cauza restricţiilor pandemice.

Pe acelaşi subiect

Filmuleţul de două minute, intitulat „Oaspete neașteptat” prezintă sosirea lui Skye, o ființă extraterestră care se prăbușește în pădure, undeva în mediul rural al Marii Britanii. Ea este descoperită de Nathan, un băiat simplu, îmbrăcat festiv în puloverul său Crăciun, care plecase curios în pădure să vadă ce s-a întâmplat.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Povestea îi urmărește ulterior pe cei doi în timpul pregătirilor de Crăciun. Băiatul îi arată oaspetelui său cum se împodobeşte bradul, se uită la primii fulgi de zăpadă şi se aşează împreună în faţa televizorului pentru a se uita la filme clasice de Crăciun.

Potrivit lui John Lewis, toate acestea au fost momente la care clienții au tânjit după ce anul trecut nu au putut să sărbătorească alături de cei dragi. Reclama își propune să ofere un sentiment de „apropiere și evadare”, precum și „celebrarea magiei momentelor de Crăciun trăite pentru prima dată”.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Aţi fi dispuşi să plătiţi mai mult pentru ciocolată şi cafea?

Observator » Inedit » A apărut spotul de Crăciun marca John Lewis. În acest an îşi face apariţia un "oaspete neaşteptat"