Antena Meniu Search
x

A rămas fără 8.800 $, după ce a rezervat o cameră la un hotel din Thailanda. Ce a găsit britanicul când a ajuns acolo: "Pur și simplu nu exista"

Vacanța de vis a unui britanic s-a transformat într-un adevărat coșmar, după ce a rămas fără 8.850 de dolari. Britanicul a realizat cu stupefacție că hotelul pe care îl rezervase online nu exista în realitate.

de Redactia Observator

la 28.04.2024, 18:04

A rămas fără 8.800 $, după ce a rezervat o cameră la un hotel din Thailanda
A rămas fără 8.800 $, după ce a rezervat o cameră la un hotel din Thailanda - Profimedia

Glen Parke, în vârstă de 30 de ani, a plătit 357 de dolari pentru un sejur de 59 de nopți la Lek Lek Residence, în Thailanda, rezervat de pe Booking.com. Când a ajuns acolo, a găsit doar o tarabă pe marginea drumului și nicio urmă de hotelul care apărea în imagini, forțându-l să cheltuiască încă 4.847 de dolari pentru un alt loc în care să stea pe timpul sejurului. Dar când a ajuns la al doilea hotel, acesta era plin, așa că a fost forțat să cheltuiască încă 4.523 de dolari pe un al treilea hotel, potrivit Mirror

Vacanța mult așteptată, transformată într-un coșmar

„Am coborât din avion în Thailanda și am urmat harta până unde ar trebui să fie hotelul și era doar o mică tarabă de piață, pur și simplu nu exista. Am făcut reclamație la Booking.com și am spus că hotelul nu există în realitate. Am stat în telefon cu Booking.com toată săptămâna și mi s-a spus că nu există un departament de reclamații. Mi-au spus să trimit un extras de cont bancar cu plata pentru hotel. Am făcut asta și i-am sunat înapoi și mi-au spus că nu pot face nimic cu asta și că nu știu cine a autorizat acea tranzacție", a povestit revoltat bărbatul.

Glen a aterizat în Koh Samui pe 1 ianuarie 2024 și își rezervase hotelul cu un an înainte. I s-a oferit un alt hotel dar pe insula Koh Phangan - la o distanță de 50 de minute cu barca - așa că a refuzat. 

„Ne pare rău să auzim de problemele pe care le-a întâmpinat acest client cu rezervările sale recente. După ce am investigat, putem vedea că nu am gestionat rambursarea pentru cazarea alternativă rezervată atât de rapid pe cât ne-am fi dorit. Întrucât este clar că acesta nu este genul de experiență pe care îl dorim pentru orice client care folosește site-ul nostru, am rambursat integral suma clientul și ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate", a declarat apoi Booking.com.

Ți-a plăcut acest articol?

Like | 2 voturi
Întrebarea zilei

V-aţi vaccinat sau urmează să vă vaccinaţi împotriva rujeolei?

Observator » Mapamond » A rămas fără 8.800 $, după ce a rezervat o cameră la un hotel din Thailanda. Ce a găsit britanicul când a ajuns acolo: "Pur și simplu nu exista"