Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Alegeri strategice, imagini încărcate de emoții și apropieri tot mai evidente, într-o ediție lider de audiență

A fost o seară a trăirilor puternice, a vulnerabilității și a imaginilor care i-au făcut pe concurenți să se gândească la parteneri și la promisiunile făcute. A fost o nouă ediție în care cei de acasă au stat cu sufletul la gură, minut de minut și s-au bucurat de ceea ce le-a adus show-ul fenomen al verii, Insula Iubirii. Ca de fiecare dată, emisia a fost lider de audiență, iar acțiunea continuă, de la 20:30, la Antena 1 și pe AntenaPLAY!

de Redactia Observator

la 05.08.2025 , 13:36

Alegeri strategice, imagini încărcate de emoții și apropieri tot mai evidente, într-o ediție lider de audiență Alegeri strategice, imagini încărcate de emoții și apropieri tot mai evidente, într-o ediție lider de audiență

După ce Maria a încheiat de văzut imaginile cu Marius care au făcut ca focul să se aprindă pentru prima dată în acest sezon, aceasta a simțit nevoia să își dea voie să fie vulnerabilă și a decis inclusiv să renunțe la verighetă. Cât va simți să facă asta, rămâne de aflat.

Tot aseară, fetele au avut de făcut noi alegeri pentru date, însă de această dată au reușit să surprindă total! În ciuda faptului că au legat deja anumite conexiuni, acestea au decis să meargă la întâlniri cu băieți cu care încă nu sunt atât de apropiate, iar rezultatul îl vom vedea.

Prima ediție din această săptămână a fost una privită, și de această dată, de către întreaga țara, fiind lider detașat de audiență! Conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20:28 – 00:10, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea ediției sezonului 9 a înregistrat 5.7 puncte de rating şi 26.8% cotă de piaţă, în timp ce, postul secund, PRO TV, avea 3.8 puncte de rating şi 17.6% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului urban, unde Antena 1 a condus clasamentul cu 4.3 puncte de rating şi 15.1% cota de piaţă, PRO TV, postul secund 3.8 rating şi 13.4% cota de piaţă. În minutul de maximă audiență, de la ora ora 21:48, aproape 1 milioN de telespectatori se bucurau de conținutul emisiunii.

Articolul continuă după reclamă

În intervalul 19:00 – 24:00, la intersecția cu programele PRO TV, Antena 1 conducea clasamentul audiențelor, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, cu 4.8 puncte de rating și 23.9 cotă de piață, în timp ce PRO TV avea 3.9 puncte de audiență și 19.3 cotă de piață.

În doar câteva ore, de la 20:30, băieții vor încheia primul lor bonfire din acest sezon, iar reacțiile lor vor fi destul de tensionate. Cine va fi cel mai afectat, dar și cine îi va consola? Tot atunci, ispitele masculine le-au pregătit fetelor o serie de surprize – de la dansuri senzuale, la versuri special scrise pentru fiecare în parte, toate vor anima o seară ce se anunță incendiară!

Nu ratați, în această seară și miercuri, de la 20:30, cel mai așteptat show al verii – Insula Iubirii, doar la Antena 1 și pe AntenaPLAY!

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Înapoi la Homepage
Comentarii


Întrebarea zilei
Aţi cumpărat apartamente mai mici decât prevede legea datorită preţului?
Observator » Media » Alegeri strategice, imagini încărcate de emoții și apropieri tot mai evidente, într-o ediție lider de audiență