Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Sacrificiul – Alegerea, lider de piaţă cu finalul acestui sezon, pe toate categoriile de public

Momentele tensionate, dezvăluirile uluitoare şi răsturnările de situaţie din ultimul episod al acestui sezon Sacrificiul – Alegerea, de la Antena 1, i-au adus pe telespectatori în număr foarte mare în faţa micilor ecrane.

de Redactia Observator

la 16.04.2020 , 16:49

Sacrificiul – Alegerea, lider de piaţă cu finalul acestui sezon - Antena 1

Momentele tensionate, dezvăluirile uluitoare şi răsturnările de situaţie din ultimul episod al acestui sezon Sacrificiul – Alegerea, de la Antena 1, i-au adus pe telespectatori în număr foarte mare în faţa micilor ecrane.

Proiectul produs de Ruxandra Ion s-a impus ca lider de piaţă pe toate categoriile de public şi a înregistrând un record de audienţă la nivelul cotei de piaţă, pe toate targeturile.

Astfel, Antena 1 s-a impus aseară, în intervalul 23:01 – 00:00, ca lider de piaţă la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, înregistrând un record la nivelul cotei de piaţă – 24.1% şi un rating mediu de 6.5 puncte. Poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV, care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target înregistra13.2% cota de piaţă şi 3.6 puncte de rating. Şi la nivelul publicului din mediul urban, serialul Sacrificiul a fost prima alegere a telespectatorilor şi a înregistrat un record la nivelul cotei de piaţă – 19.8% şi un rating mediu de 6.1 procente, urmat de Antena 3 cu 10.7% cota de piaţă şi 3.3 puncte de rating, în vreme ce Pro Tv ocupa cea de-a treia poziţie în clasament, cu 10.6% cota de piaţă şi 3.3 puncte de rating,

Articolul continuă după reclamă

Ierarhia se păstrează şi la nivelul întregii ţări, serialul Sacrificiul – Alegerea înregistrând şi pe acest target un record la nivelul cotei de piaţă – 20.1% şi 6.3 puncte de rating. Poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv, cu 13% cota de piaţă şi 4.1 puncte de rating. În minutul de maximă audienţă, înregistrat la 23:01, 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţari urmăreau serialul produs de către Ruxandra Ion pentru Antena 1. Antena 1 a fost lider de piaţă şi la nivelul Prime-Time-ului (intervalul cuprins între 19.00-23.00), pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani şi pe cel din mediul urban.

A fost o seară a deciziilor radicale în ultimul episod din acest sezon pentru personajele din Sacrificiul – Alegerea. Eva (Maia Morgenstern) a decis să îl părăsească pe Ştefan Oprea (Claudiu Istodor), bolnav de cancer. “Nici la moartea ta nu vin!” au fost cuvintele grele pe care Eva I le-a adresat, după ce a aflat că socrul său este cel care i-a ucis părinţii, iar soţul său i-a ascuns adevărul timp de 27 de ani. Tot aseară, Ştefan a pregătit şi o scrisoare de adio pentru copiii săi, în care le spunea că nu vrea să fie o povară pentru ei. Maria a decis să nu mai fugă de sentimentele pe care le are pentru Amza și i-a mărturisit că ce a simțit până să îl întâlnească pe el nu a fost iubire. Legătura dintre cei doi pare mai puternică ca niciodată, iar Maria a decis să își petreacă noaptea cu Amza. Ultimul episod al acestui sezon Sacrificiul – Alegerea i-a adus împreună pe Narcisa și Sorin. Cei doi au avut parte de multe decepții în dragoste, dar viața a aranjat lucrurile ca cei doi să se întâlnească în momentul oportun.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Întrebarea zilei
Vi se pare prea scumpă mobila românească?
Observator » Ştiri Mondene » Sacrificiul – Alegerea, lider de piaţă cu finalul acestui sezon, pe toate categoriile de public