Video Liviu Negoiţă: "Eu sunt extraordinar de dezamăgit cu ce s-a întâmplat în ultimii ani în Bucureşti"
A început lupta pentru cea mai importantă şi votată funcţie publică după cea a preşedintelui - cea de primar general. Tot acest rol de la Primăria Capitalei a dat şi doi preşedinţi până acum, astfel că bătălia între cei zece candidaţi care şi-au exprimat până acum dorinţa de a intra în cursa electorală se anunţă una extrem de dură.
Într-o competiţie în care fiecare partid trimite propriul candidat, Liviu Negoiţă, candidatul PUSL pentru Primăria Generală, a fost invitat în platoul Observator, pentru a explica viziunea sa despre Bucureşti.
Întrebat de ce intră în această bătălie, Liviu Negoiţă a explicat că este "extraordinar de dezamăgit de evoluţia Capitalei în ultimii ani".
Întrebat dacă problema traficului din Bucureşti ar putea fi rezolvată şi cât de repede, candidatul PUSL pentru Primăria Capitalei a explicat că există soluţii.
Ulterior, Sandra Stoicescu i-a adresat candidatului Liviu Negoiţă un set de întrebări, pentru a explica viziunea sa asupra Bucureştiului:
Sandra Stoicescu: Puteţi rezolva problema traficului într-un mandat?
Liviu Negoiţă: Eu cred că oamenii nu ar trebui să fie minţiţi. Într-un an de zile, aş putea, la ce determinare am avut eu în momentul în care am fost primar la Sectorul 3, în 2004 – 2012, să rezolv bună parte din această problemă a traficului şi dacă m-aş concentra cu tot aparatul din primărie, pe închiderea inelului median şi drumurile radiale, cred că am rezolva o bună parte din problema traficului.
SS: Susţineţi taxarea maşinilor din provincie la intrarea în Bucureşti?
LN: Nu mi se pare normal, că aşa ne-ar taxa şi cei de la Galaţi sau de la Baia Mare sau din altă parte. Intrăm în coliziune cu Constituţia, ne taxăm unii pe alţii până la urmă. Dar sunt de acord cu altceva: maşinile care poluează, să nu intre în centrul oraşului sau chiar în Bucureşti.
SS: Sunteţi de acord cu interzicerea maşinilor poluante în centrul Bucureştiului?
LN: Da, categoric da.
SS: Vreţi ca taxele şi impozitele locale să fie integral încasate de Primăria Capitalei?
LN: Atâta timp cât nu avem o lege a Bucureştiului şi avem şapte primării în Bucureşti, aceşti bani trebuie să meargă şi la Capitală şi la sectoare. Pot să vă spun că astăzi, probabil că locuitorii Bucureştiului sunt mai mulţumiţi de primarii de sector decât de primarul general. Dar, dacă tot ne place să fim comparaţi cu Parisul, că suntem <micul Paris>, să dăm o lege a Bucureştiului, Bucureştiul să se dezvolte unitar, ca o Capitală care să se respecte, să nu mai arate Magheru cum arată, să avem aceste departamente, ca la Paris şi ele să fie conduse de oameni numiţi de Consiliul General.
SS: Susţineţi preluarea Metrorex de către Primăria Capitalei?
LN: Categoric, da. Nu s-a mai văzut un aşa hibrid, ba la CFR, suntem atât de incompetenţă să nu preluăm un mijloc de transport ca metroul?
SS: CET-urile de la Elcen, preluate la Primăria Capitalei?
LN: Categoric, da. Pentru că aici se duc banii aiurea. Avem bugetul Primăriei, punem bani dintr-un buzunar şi punem în alt buzunar şi Primăria nu are bani.
SS: E posibilă renunţarea la subvenţia pentru gigacalorie şi transport public?
LN: Am spus, cu acele amendamente.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰