Antena Meniu Search
x

Foto Târgul de Turism de la Romexpo: O hartă din pietre și un ciocănel în mijloc, la standul Ministerului Turismului

Reprezentanții Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) au prezentat un stand inedit la Târgul de Turism de la Romexpo (TTR), acolo unde participă peste 151 de companii din 10 țări. România a fost promovată printr-un stand care a costat 16.377 de euro, iar ce a atras atenția a fost o hartă realizată grosier din pietre, în care trona aleator un ciocan.

de Redactia Observator

la 23.02.2023, 17:33

Standul României de la TTR 2023 mai include și alte pietre expuse, alături de trovanți și de ceramică românească. Imaginea amintește de o altă fotografie devenită virală în mediul online, în care România a fost promovată la Târgul Internațional de Turism "The Travel & Adventure Show" din New York cu câteva poze în dreptunghiuri A4, fixate pe o perdea neagră.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Standurile regionale românești au avut prezentări ceva mai bogate. Maramureșul, de exemplu, a avut un stand cu elementele tradiționale din zonă, printre care costume, vase din lut sau produse alimentare. Și standul Banatului Montan a fost "bogat" în produse locale expuse.

Pe acelaşi subiect

Prin comparație, standul Bulgariei, extrem de dependentă de turiștii români, a fost cel mai mare din expoziție. Vecinii de la sud au plătit 60.000 de euro pentru promovarea țării la Târgul de Turism de la Romexpo. "Bulgaria este o destinație importantă pentru români, noi apreciem prietenia dintre cele două țări și vrem ca românii să viziteze Bulgaria și vice-versa. De aceea anul acesta am decis să închiriem cel mai mare stand de aici, de 250 mp, pentru 60.000 de euro pentru tot evenimentul", a declarat pentru Economedia Mariela Modeva, ministrul adjunct bulgar al Turismului.

Peste 151 de companii din 10 țări participă la Târgul de Turism de la Romexpo (TTR)

La actuala ediție a TTR, agențiile de turism promovează ofertele tip early booking pentru sezonul estival 2023, atât pentru destinații externe, cât și pentru litoralul românesc, alături de alte oferte speciale cu reduceri consistente lansate cu ocazia târgului de turism. De asemenea, agențiile promovează și pachete turistice pentru Paște și alte oferte de primăvară.

Peste 151 de companii, din 10 țări (Bulgaria, Cipru, Egipt, Grecia, Israel, Moldova, Polonia, România, Turcia, Ungaria) participă la TTR2023 cu reduceri de până la 50% pentru destinațiile populare, dar și cu promoții speciale la vacanțe de lux. Manifestarea înregistrează un grad de internaționalizare de 49% și se bucură de participarea oficială a țărilor: Bulgaria, Grecia, Israel, Maroc, Moldova, Tunisia.

Potrivit Mediafax, vizitatorii TTR pot achiziționa pachete turistice pentru sezonul de vară pentru România (litoralul românesc, stațiuni montane și balneoclimaterice, pensiuni rurale) dar și pentru destinații precum Grecia, Turcia, Bulgaria, Egipt, Dubai, Thailanda, Cancun, Maldive, Republica Dominicană, Seychelles, Bali, Kenya, Zanzibar, Ibiza, Tenerife sau croaziere exclusiviste.

"Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României este, în mod tradițional, cel mai important eveniment de turism al anului în țara noastră. Sunt reduceri, sunt oferte speciale și așteptăm cu drag turiștii și partenerii. ANAT este partener al acestui târg de 24 de ani, de la prima ediție. La această ediție, TTR găzduiește și un workshop business to business între companii de turism românești și elene, unde cele două destinații, România și Grecia, se vor promova reciproc", a declarat Dumitru Luca, președinte ANAT

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Preferaţi ca pentru masa de Paşte să preparaţi cât mai multe produse în casă, pentru a evita E-urile?

Observator » Travel » Târgul de Turism de la Romexpo: O hartă din pietre și un ciocănel în mijloc, la standul Ministerului Turismului