Antena Meniu Search
x

Stand-up Revolution. A doua ediție a fost lider detașat de audienţă la nivelul publicului comercial

Cea de-a doua ediție a singurei emisiuni de stand-up din România s-a văzut ieri seară la Antena 1. Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare emisiunea Stand-up Revolution, aceasta impunându-se ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial, dar și la nivelul întregului public urban. Peste 1 milion de telespectatori, la nivel naţional, urmăreau aseară, în minutul de aur, 21.41, competiția de stand-up ai cărei jurați sunt Teo, Vio, Costel și Dan Badea.

de Redactia Observator

la 06.06.2022, 13:27

Așadar, conform datelor oferite de Kantar Media, la nivelul publicului comercial, 18-54 Urban, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii Stand-up Revolution (20:57-23:40), lider de audienţă, cu 5.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20.1%, urmată de Pro TV, cu 4.3 puncte de rating și 15.6% cota de piață. Şi la nivelul întregului public urban, emisiunea de la Antena 1 s-a impus ca lider de audienţă, cu 5.1 puncte de rating şi 14.7% cota de piată, în vreme ce Pro TV înregistra atunci 4.2 puncte de rating şi 12.3% cota de piaţă.

Cea mai nouă ediție Stand-up Revolution a adus pe scenă 8 concurenți dornici să îi convingă pe jurați că sunt următorul „pachet complet” al stand-up-ului românesc. Ediția de seara trecută a fost surpinzătoare atât din prisma strategiilor făcute de Teo, Vio, Costel și Dan Badea pentru a convinge publicul să le trimită în echipă concurenții doriți, cât și din prisma regretelor pe care unii dintre jurați le-au avut referitor la deciziile luate. „John Allis este cel mai mare regret al meu din toate edițiile”, a spus Teo despre concurentul venit tocmai din Noua Zeelandă. La polul opus, Sergiu Mirică a stârnit o adevărată „confruntare” la masa juraților, Teo, Vio, Costel și Dan Badea fiind dispuși să îl împartă câte o zi la fiecare echipă doar pentru a lucra cu el, dar în final publicul a decis că locul concurentului este în echipa lui Vio. Astfel, la finalul celei de-a doua ediții, dintr-un total de 10 concurenți în fiecare echipă, Teo a primit în echipa sa doi, iar Costel, Vio și Dan Badea fiecare câte trei. Audițiile Stand-up Revolution continuă duminica viitoare, de la 20.00, la Antena 1.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-ul 18-54 Urban, Urban all, National

Perioada 5 iunie 2022

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Sunteţi de acord ca permisul auto să poată fi obţinut de la 17 ani?

Observator » TV » Stand-up Revolution. A doua ediție a fost lider detașat de audienţă la nivelul publicului comercial