Video Maşini inundate de viituri, cosmetizate şi scoase la vânzare pe site-urile auto. Cum să ne ferim de ţepe
Ca urmare a ploilor din ultimele săptămâni şi site-urile auto au fost inundate. Inundate de maşini avariate sau distruse în urma viiturilor. Sunt practic cosmetizate şi vândute fără să fie menţionat că au suferit avarii din cauza apei. Iar, conform specialiştilor, o maşină care a fost inundată este considerată daună totală. Deci, în teorie, nu ar mai putea fi vândută.
- Ce vor românii de la România? Fii parte a campaniei Observator. Spune-ne ce vrei TU de la România printr-un video de 30 de secunde
- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Cât economisim dacă punem deoparte 1 leu pe zi, timp ce 5 ani. Cum să împărţim banii ca să nu trăim de la o lună la alta
Dacă doriţi să vă schimbaţi maşina în perioada următoare şi alegeţi să cumpăraţi una second hand, trebuie să fiţi foarte atenţi, spun specialiştii, pentru că multe vehicule din România au fost puternic afectate de inundaţiile din săptămânile trecute.
Maşini inundate, scoase la vânzare. Cum să ne ferim de ţepe
Aşa că mulţi proprietari încearcă acum să le pună la vânzare şi, practic, să scape de ele.
Adi Ilinoiu, specialist auto, a explicat pentru Observator cât de periculos este să cumpărăm o maşină care a fost inundată şi la ce ar trebui să ne uităm ca să ne dăm seama dacă a fost sa nu avariată în urma viiturilor. "Clar este foarte periculos, pentru că nu ştim ce ascunde această maşină care a fost inundată. Problemele pot fi de ordin major. Putem găsi defecţiuni pe parte de electrică, electronică, motor, transmisie, caroserie şi aşa mai departe. Clar putem face nişte verificări destul de simple, dar concludente. Putem verifica stopurile, farurile, dacă au urme vizibile de aburire în interior, urme de pete; la fel, putem verifica tapiţeria, să vedem dacă are un miros suspect. De asemenea, putem porni sistemul de climatizare. Dacă există mirosuri neplăcute clar sunt probleme pe tubulatura sistemului de aer condiţionat. Mai puteam verifica în portbagaj, în locul destinat roţii de rezervă. Şi acolo, de obicei, umezeala îşi face apariţia", a declarat Adi Ilinoiu.
Un alt semn de întrebare ar fi preţul, pentru că mulţi proprietari încearcă să scape de aceste maşini cât mai repede, aşa că le pun la vânzare la preţuri sub nivelul pieţei.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰