Antena Meniu Search
x

Alimentele alese de tot mai mulţi români în perioada Paştelui. Numărul comenzilor online a crescut cu 25% faţă de anul trecut

Mulţi români aleg, în perioada postului Paştelui, produse pe bază de plante, comenzile din acest segment înregistrând anul trecut în această perioadă o creştere cu 25% pe o platformă de comenzi online de mâncare.

de Redactia Observator

la 23.04.2024, 18:45

Alimentele alese de tot mai mulţi români în perioada Paştelui. Numărul comenzilor a crescut cu 25% faţă de anul trecut
Alimentele alese de tot mai mulţi români în perioada Paştelui. Numărul comenzilor a crescut cu 25% faţă de anul trecut - Shutterstock

În acelaşi timp, pâinea, ceapa şi cartofii sunt alimentele de bază cele mai comandate în prag de Paşte prin platformă, potrivit Agerpres.

Mâncarea vegană, fără carne, este din ce în ce mai căutată, România situându-se pe locul al doilea, la nivel global, în ceea ce priveşte consumul produselor vegane, din cele 25 de ţări în care operează Glovo, după Spania. În acelaşi timp, prăjiturile, burgerii şi nuggets vegane rămân în topul comenzilor din această categorie. Comenzile de preparate vegane au crescut, în 2023, cu peste 8% faţă de 2022, 77% dintre acestea provenind de la restaurante, în timp ce 23% sunt comenzi plasate de la supermarket.

Oraşele cu cele mai multe comenzi de produse pe bază de plante

Printre oraşele cu cele mai multe comenzi de produse pe bază de plante efectuate în perioada postului Paştelui se numără Bucureşti, Cluj-Napoca şi Braşov, urmate de Târgu-Mureş, Constanţa, Iaşi, Bacău şi Sibiu.

Glovo este una dintre cele mai importante aplicaţii de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii şi curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri şi magazine. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de ţări din Europa, Asia Centrală şi Africa. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Când ţineţi post negru, renunţaţi inclusiv la apă?

Observator » Stiri economice » Alimentele alese de tot mai mulţi români în perioada Paştelui. Numărul comenzilor online a crescut cu 25% faţă de anul trecut