Black Friday România 2018. Ce plănuiesc să cumpere românii
Românii se pregătesc de... cumpărături. Urmează Black Friday dar şi Crăciunul. Iar viitorii clienţi trebuie să pună mai întâi bani deoparte. 7 din 10 români fac asta, potrivit studiilor.
Românii se pregătesc de... cumpărături. Urmează Black Friday dar şi Crăciunul. Iar viitorii clienţi trebuie să pună mai întâi bani deoparte. 7 din 10 români fac asta, potrivit studiilor.
Bugetul mediu pe care îl alocăm pentru diferite produse în perioada de Black Friday sau de Crăciun este de puţin peste 2.700 lei. Aproape jumătate din această sumă va fi cheltuită pentru diferite cadouri. Dar acum să vedem care sunt produsele cele mai căutate. Primele în top sunt produsele din Gama IT.
Adică, laptopuri, telefoane şi tablete, pe care românii sunt dispuşi să dea în medie aproape 1500 de lei. Iar pentru televizoare sau diferite aparate audio-video sau foto, suma este cu aproximativ 100 de lei mai mică.
Vacanțele și călătoriile reprezintă cea de a doua categorie importantă pentru care românii sunt dispuși să cheltuiască în medie 1.460 lei în perioada următoare. Urmează produsele din categoria Auto-Moto, cele din Home&Deco, dar și articolele de vestimentație. Nici jucăriile și produsele destinate copiilor sau bebelușilor nu sunt neglijate. Suntem dispuşi să dăm pe ele, în medie, 273 lei.
La fel de interesant este faptul că cei care vor să cumpere doar de pe internet intenționează, de fapt, să dea mai mult pentru un produs decât cei care aleg doar clasicele magazine. De asemenea, cei care au declarat că sunt interesați doar de vânzările de Black Friday, intenționează să cheltuiască mai mult pentru un anumit produs, comparativ cu cei care așteaptă exclusiv reducerile de Crăciun.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰