Antena Meniu Search
x

Video Retailerii scot casele de marcat în stradă şi preiau comenzi la telefon, pentru a nu-şi pierde clienţii nevaccinaţi. Soluţii de criză

Restricţiile creează mari nemulţumiri în rândul marilor lanţuri de magazine. Retailerii cer autorităţilor să permită accesul şi celor nevaccinaţi în anumite magazine neesenţiale. De asemenea, cer să se facă culoare de acces în centrele comerciale spre magazinele alimentare pentru persoanele fără certificat verde. Momentan însă, ca să nu piardă clienţii nevaccinaţi, retailerii au găsit soluţii de criză ca să le vândă produsele. Unele magazine şi-au scos chiar şi casele de marcat în exterior.

Mădălina Chiţac
de Mădălina Chiţac

la 29.10.2021, 13:37

Vezi și

Magazinele încearcă să se reinventeze în această perioadă şi caută tot felul de soluţii pentru a nu-şi pierde clienţii care nu s-au vaccinat şi care nu prezintă un certificat verde. Spre exemplu, există retaileri care decid să-şi scoată casele de marcat în exterior, în aşa fel încât cei nevaccinaţi să poată cumpăra din marfa lor. De asemenea, anumiţi retaileri au pus pe site un număr de telefon unde clienţii pot suna şi pot face o comandă pe care mai apoi o pot ridica din exteriorul magazinului. În mai multe parcări de la centrele comerciale există angajaţi care preiau comenzile clienţilor.

Retailerii caută soluţii pentru a nu-şi pierde clienţii nevaccinaţi

Se fac toate aceste lucruri pentru a nu pierde clienţi, mai ales că multe magazine sunt goale în această perioadă din cauza restricţiilor. Retailerii sunt nemulţumiţi şi îşi doresc mult ca în perioada următoare restricţiile să fie ridicate. În prezent se cere certificatul verde atunci când intri, de exemplu, într-un magazin de haine, cosmetice sau bricolaj. Nu ai nevoie de acest document dacă mergi la un magazin esenţial, cum ar fi unul alimentar. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Credeţi că se vor înmulţi atacurile urşilor în România?

Observator » Stiri economice » Retailerii scot casele de marcat în stradă şi preiau comenzi la telefon, pentru a nu-şi pierde clienţii nevaccinaţi. Soluţii de criză