Video Românii, vânători de reduceri în outleturi
Inflația și scumpirile constante au schimbat și comportamentul de consum. Reducerile mari, prețurile corecte și accesul la produse de firmă sunt doar câteva dintre motivele pentru care românii aleg să înceapă vânătoarea de "comori" prin outleturi. Când banii sunt numărați, cumpărăturile nu mai sunt un moft, ci un calcul atent, iar industria otleturile se adaptează rapid: apar centre noi, iar suprafețele de vânzare se extind semnificativ.
De la haine și încălțăminte, până la accesorii și articole pentru copii, în magazinele de tip outlet. Prețul convinge, de multe ori, înaintea brandului. Dar chiar și aici e nevoie de răbdare, noroc și un ochi format.
Dacă în Vest, magazinele outlet sunt parte din cultura de consum de zeci de ani, la noi abia acum prind avânt.
Managerii acestor centre, care urmăresc atent comportamentul consumatorilor, se bucură de un bussines care pare că acum începe să înflorească.
Doar în prima parte a lui 2025, în România s-au deschis peste 150.000 de metri pătrați de noi centre de retail, majoritatea outleturi, iar până la final de an, suprafața poate dubla.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰