Video Studiu: Românii sunt mai prezenţi în magazinele virtuale. Cumpărăturile online au crescut cu peste 9%
Cele mai recente studii de piaţă arată că am început să cheltuim mai mult pentru cumpărăturile online. Suntem mai prezenţi în magazinele virtuale şi avem o forţă de cumpărare ceva mai mare.
- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Când scăpăm de vortexul polar şi ninsori. Jumătate din ţară, paralizată de zăpezi
Deşi suntem recunoscuţi la nivel european ca fiind pe ultimele locuri în ceea ce priveşte cumpărăturile online, pandemia ne-a provocat să intrăm mai des în magazinele virtuale.
Cumpărăturile online au crescut cu peste 9% de la începutul pandemiei
În primele patru luni ale anului, românii au cheltuit în medie cu peste 9% mai mult pentru un coş de cumpărături online faţă de anul trecut, ceea ce înseamnă că valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături a ajuns undeva la 245 de lei.
Observăm de asemenea şi o preferinţă pentru cumpărăturile făcute de pe telefon, peste 66%, adică aproape de două ori mai multe decât cele făcute de pe calculator sau laptop. Totuşi, cumpărăturile făcute pe desktop tind să aibă o valoare mai mare decât cele de pe mobil. Vorbim aici de produse mai scumpe care necesită mai mult timp de gândire, dar şi o siguranţă mai mare în ceea ce priveşte plata online.
Tendințele accentuate pentru cumpărăturile online sunt susținute și de cifre care indică o creștere a numărului de click-uri în magazinele online. În primele patru luni ale anului, internauţii au făcut peste 20 de milioane de clickuri, iar numărul total al tranzacţiilor s-a ridicat la aproape 360 de mii.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰