Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Cel mai vizionat show pe Netflix în prima jumătate a anului 2023. A strâns peste 812 milioane de ore petrecute de utilizatori în faţa ecranelor

Netflix și-a desemnat pentru prima dată cele mai vizionate filme şi seriale, inclusiv o dramă pe care spectatorii au petrecut echivalentul a peste 1.000 din durata medie de vizionare, scrie Independent.

de Redactia Observator

la 13.12.2023 , 17:39

Cel mai vizionat show pe Netflix în prima jumătate a anului 2023. A strâns peste 812 milioane de ore petrecute de utilizatori în faţa ecranelor Cel mai vizionat show pe Netflix în prima jumătate a anului 2023. A strâns peste 812 milioane de ore petrecute de utilizatori în faţa ecranelor - Profimedia

Netflix a dezvăluit cel mai popular serial pentru prima dată, după critici privind lipsa de transparență cu privire la performanța conținutului său.

Cel mai popular show pe Netlix în prima jumătate a lui 2023

Platforma a spus că va începe să publice de două ori pe an o listă cu cele mai vizionate filme şi seriale. Primul său raport, care a fost lansat marți, 13 decembrie, acoperă peste 18.000 de emisiuni și 100 de miliarde de ore de vizionare.

Articolul continuă după reclamă

Thrillerul politic The Night Agent s-a dovedit a fi cea mai vizionată emisiune de pe Netflix la nivel mondial în prima jumătate a anului 2023, cu 812 milioane de ore. Înseamnă că fanii serialului au petrecut echivalentul a 1.173 de vieți lipiți de serie.

Unii fani TV au reacționat cu uimire că a ajuns pe primul loc, întrebând: "A văzut cineva asta?"

Următorul în clasamentul celor mai vizionate seriale a fost cel de-al doilea sezon din Ginny & Georgia, care a acumulat 665 de milioane de ore vizionate la șase luni după lansarea emisiunii.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Entertainment » Cel mai vizionat show pe Netflix în prima jumătate a anului 2023. A strâns peste 812 milioane de ore petrecute de utilizatori în faţa ecranelor