Netflix a pierdut aproape 1 milion de abonați. De ce renunță oamenii la abonamente
Netflix a continuat să piardă abonaţi şi în al doilea trimestru al acestui an, însă, pierderea a fost la mai puţin de jumătate decât se aştepta. Versiunea cu reclame va fi lansată anul viitor, însă, va oferi conţinut mai puţin.
În al doilea trimestru al anului, Netflix a pierdut 970.000 de abonaţi, de aproape cinci ori mai mult decât în primul trimestru, însă, sub estimări. În urmă cu trei luni, cei de la Netflix spuneau că se aşteaptă să piardă 2 milioane de abonaţi.
Netflix are acum 220,67 de milioane de abonaţi, iar vestea bună este că trimestrul viitor ar trebui să câştige un milion de abonaţi, conform estimărilor companiei.
În aceeaşi perioadă, Netflix a avut venituri de 7,97 miliarde de dolari, puţin sub estimările de 8,04 miliarde de dolari, dar în creştere cu 8,6% de la an la an.
Când va fi lansată versiunea Netflix cu reclame
Netflix şi-a anunţat acţionarii că planurile de lansare a versiuni cu reclame au fost amânate pentru începutul anului viitor. Această versiune va fi lansată prima oară în regiunile în care sumele investite în reclame sunt mai mari.
Şeful companiei spune că există negocieri cu studiourile privind drepturile de difuzare, dar că la momentul lansării versiunii cu reclame aceasta va avea mai puţin conţinut decât versiunea actuală. Acţiunile companiei au crescut cu peste 7% după anunţ.
De ce renunță oamenii la Netflix
„Anul trecut mi-am cumpărat casă, așa că am decis că trebuie să preiau controlul asupra cheltuielilor”, explică unul dintre abonații care a renunțat la Netflix. „La un moment dat, aveam patru servicii de streaming și erau mulți bani dați în fiecare lună pentru lucruri pe care abia le foloseam. Netflix a fost primul serviciu la care am renunțat, cpentru că erau doar câteva seriale pe care le urmăream”.
Din cauza facturilor tot mai mari la gaze și electricitate, un alt client a renunțat la serviciile Netflix, scrie BBC. "Acum cinci sau șase ani mă uitam la tot ce prindeam pe Netflix, dar acum nu prea mă mai atrage nimic".
Seriale precum Squid Game, Stranger Things și Bridgerton s-au bucurat de un succes uriaș, dar strategia recentă a companiei de a produce mult prea mult conținut nu a avut rezultatele scontate, potrivit criticului TV Hayley Campbell.
„Cred că Netflix pierde cifre pentru că continuă să producă mult prea multe seriale și filme fără să se oprească să verifice dacă sunt și bune”, explică ea.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰