Video Reţelele de socializare, noua modalitate de promovare a marilor evenimente. Mii de filmuleţe de la Electric Castlle, virale pe TikTok
S-au dus vremurile în care marile evenimente erau promovate prin panouri stradale sau anunţuri în ziar. Acum, totul s-a mutat pe TikTok, iar creatorii de conţinut de acolo, deşi mulţi nici măcar nu au încă 18 ani, au devenit adevăraţi influenceri, cu milioane de urmăritori. Şi organizatorii Electric Castle a mizat în acest an pe promovarea pe TikTok, şi se pare că nu au dat greş.
Mii de filmuleţe au apărut pe Tiktok şi Instagram de la Electric Castle. Lorena Şerban, pe care iubitorii reţelelor sociale nu au cum să nu o cunoască, pentru că, macar odată, chiar şi din greşeală, le-a apărut pe feed, a postat şi ea filmuleţe de la eveniment.
Reporter: Cât de important este să promovezi un astfel de festival şi pe TikTok?
Lorena: Sincer, foarte important. Acum, ăla este viitorul. Fiecare copil, fiecare adolescent, chiar şi fiecare adult, îţi ia dimineaţa telefonul în mână, îl deschide şi se uită pe Insta, pe TikTok, pe toate reţelele de socializare.
Promovarea evenimentelor s-a mutat pe reţelele de socializare
- TikTok preia controlul reţelelor de socializare. Aplicaţia a depăşit Facebook şi Instagram la numărul de...
- "Teribilistul din Mamaia" a fost reţinut de poliţie. Atitudine superioară a tânărului care a terorizat turiştii...
- O mamă i-a şters fiicei contul de TikTok, cu aproape 2 milioane de urmăritori, pentru a o proteja de ''feedback-ul...
Pe acest lucru, dar şi pe milioanele de urmăritori ai tiktokerilor au mizat şi organizatorii Electric Castle.
"După cum observi şi tu, TikTok-ul chiar urcă foarte mult ca fiind cea mai descarcată aplicaţie din lume, din 2021. Cred că majoritatea lumii este acolo şi tu dacă promovezi unde este lumea, nu are cum să nu funcţioneze", a spus Vlad Vaida, un cunoscut tiktoker.
Prin intermediul acestor reţele, mesajul transmis ajunge exact acolo unde trebuie şi într-un timp extrem de scurt.
"Am fost live aproximativ 15-20 de minute, au fost aproape 50 de mii oameni live, vreo 20 şi ceva au făcut donaţii şi 500 de oameni au început să urmească contul Electric doar în urma live-ului", a povestit Magdyz, un alt utilizator TikTok.
Cu siguranţă, promovoarea inedită a avut un real succes. Aplicaţiile sociale prind la public şi încep să fie ''moneda ieftină'' a organizatorilor de evenimente.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰