Video Ancheta în cazul accidentului feroviar din Roșiori ridică multe semne de întrebare. Mecanicul de locomotivă neagă că ar fi trecut pe roșu
Cu declaraţii contradictorii, reacţii întârziate şi bâlbe la nivel înalt. Aşa a fost văzut din biroul autorităţilor accidentul feroviar grav produs ieri pe o cale ferată din Teleorman, în urma căruia 12 oameni au fost răniţi şi s-auz înregistrat pagube uriaşe. Sindicaliștii avertizează: Asemenea tragedii se pot repeta, pentru că la CFR este criză de mecanici de locomotivă. Trenurile de călători ajung să fie conduse de tineri fără experienţă şi reflexe. Căile ferate au încercat să ascundă adevărul şi au omis, iniţial, orice referire la coliziune.
O anchetă complicată, cu multe intrebari. Cea mai importantă fiind de ce nu a frânat la timp mecanicul trenului de călători şi a fost nevoie de activarea frânei automate? Iar aceasta nu este singura necunoscută din anchetă.
Necunoscutele din ancheta accidentului feroviar din Roșiori
Vorbim despre declarații contradictorii, declarații care până la urmă fac din ce în ce mai dificilă această anchetă, care s-ar putea extinde pe câteva luni bune. Discutăm și de câteva rezultate preliminarii care au fost trase după măsurătorile și audierile care au fost făcute în cursul zilei de ieri.
Pe de altă parte, vorbim despre declarația mecanicului de locomotivă. Exista acea informație că mecanicul de locomotivă a trecut pe culoarea roșie a semaforului, ar fi lovit din spate trenul marfar, care ulterior a deraiat.
Avocatul apărării spune că mecanicul i-ar fi povestit că nu ar fi trecut cu trenul peste acea culoare roșie, ci pur și simplu peste culoarea portocalie a semaforului, fapt care i-ar fi permis să intre în gară.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰