Video Bolt şi Uber, noile opţiuni pentru pasagerii de pe Otopeni, alături de taxi-uri
Pasagerii care aterizează pe Aeroportul Otopeni vor putea curând să comande şi curse în sistem ride sharing, nu doar taximetre. Consiliul Concurenţei a cerut Companiei Naţionale de Aeroporturi Bucureşti să permită accesul tuturor operatorilor pe terminalele touch screen. Dacă acest lucru nu se va întâmpla, Compania poate fi amendată cu până la 10% din cifra de afaceri.
- "Aduceţi salvarea până nu moare". O femeie a leşinat în îmbulzeală, la protestul AUR din Iaşi, lângă oamenii care jucau hora. Imagini la Observator 19:00, la Antena 1
- Cât spune Cătălin că a pierdut din salariu, după OUG "Trenuleţ". Câştiga 10.000 de lei lunar ca mecanic CFR
"Aici să ştiţi că e mai scump!". Este replica pe care o aud mulţi pasageri ajunşi la terminalul sosiri al Aeroportului Otopeni. Tocmai de accea au la dispoziţie automatele de taxi din interior.
În urma unei analize, Consiliul Concurenţei a cerut să se ia măsuri. În prezent, doar unele aplicaţii de taxi rulează pe touchscreenul din Aeroportul Otopeni, însă în urma licitaţiei pe care Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti va trebui să o organizeze, vom regăsi pe aceste tablete cel mai probabil şi companiile de ridesharing.
Reprezentanţii taximetriştilor critică decizia Consiliului Concurenţei
Acum, firmele de transport alternativ nu au acces decât în parcarea terminalului, pe locurile special amenajate. Pentru acces, şoferii sunt nevoiţi să plătească un tarif de 10 lei la fiecare intrare.
- Nouă metodă de înşelăciune, la cursele de taxi sau ridesharing. Cum a rămas un şofer din Suceava fără 2.400...
- Accident cu şapte victime, pe o stradă din Piteşti din cauza unui şofer teribilist. O persoană a rămas...
- Bolt şi Uber, noile opţiuni pentru pasagerii de pe Otopeni, alături de taxi-uri
- Un avion de pasageri, cu destinaţia Budapesta - Abu Dhabi, a cerut să aterizeze în România. Zboară deasupra...
- Momentul în care un BMW se înfige într-un VW, pe care îl aruncă apoi într-un autobuz, pe...
"Ne fugăresc cei de la poliţie, de la securitate, că nu avem o staţie a noastră. Noi putem să stăm aici, dar trebuie să plătim", spune un șofer de ridesharing.
"Ştiu că n-avem noi voie! Doar taxiurile galbene. Stăm câteodata două secunde, două minute să luăm pasagerul şi mi se pare foarte mult!", spune un alt șofer.
Reprezentanţii taximetriştilor critică decizia Consiliului Concurenţei.
"Taxiurile cum urcă în toată această Europă, vin la poarta Aeroportului, urcă pe estacadă, dar sunt înainte controlate de securitate, adică avem ecuson atât pentru maşină, cât şi pentru şofer. Plătim 600 de euro, ori patru firme pe touch screen, 2400 de euro. Transportul alternativ în Bucureşti astăzi sunt 33,000. Dacă Aeroportul vrea să dea 33.000 de ecusoane", spune Vasile Ștefănescu, președinte COTAR.
La solicitarea Observator, Compania Naţionala Aeroporturi Bucureşti a refuzat să comenteze situaţia. Cel mai probabil vom putea aştepta o cursă de ridesharing direct la terminalul sosiri începând de anul viitor.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰