Campanie controversată pentru un cunoscut brand de biscuiţi, asaltată de comentarii negative
Campanie controversată pentru un cunoscut brand de biscuiţi, care a folosit poze cu Adolf Hitler şi svastica în două postări pe facebook.
Campanie controversată pentru un cunoscut brand de biscuiţi, care a folosit poze cu Adolf Hitler şi svastica în două postări pe facebook. Au curs comentariile negative, iar fotografiile au fost în cele din urmă şterse. Copywriterii îşi apără ideea, au folosit simboluri naziste, dar pentru un concurs de cultură generală. În România legea e însă clară: orice asociere cu fenomenul xenofob e interzisă.
Într-una din fotografii Adolf Hitler, simbol al urii rasiale apare cu semnul svasticii în fundal. Sub poză o intrebare cu trei variante de raspuns. În ce ţară s-a născut Adolf Hitler? Clientii au reactionat imediat. Postările au fost şterse în câteva ore. Explicaţiile producătorului de biscuiţii?
Firma de PR se apără: a fost un concurs de cultură generală.
Specialiştii în comunicare cred că mesajul din mediul online a fost bine gândit. Istoricii în schimb condamnă campania.
Centrul pentru Monitorizarea si combaterea antisemitismului din Romania a depus o reclamaţie după postări la procurorul general al Romaniei.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰