Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Video O cursă Wizz Air a avut întârziere 10 ore. Printre pasageri, Mirela Vaida, care voia să se întoarcă în ţară la ziua de naştere a fiului ei

Vacanţa de Paşte a început în haos pentru sute de români. Au aşteptat în Aeroportul Otopeni 11 ore pentru a decola, fără să li se dea nicio explicaţie. Cursa amânată a provocat tensiuni şi în Italia, la Bergamo, unde sute de pasageri aşteptau să se întoarcă acasă de sărbători.

de Cosmina Balint

la 10.04.2023 , 20:00

Printre ei şi Mirela Vaida, care trebuia să fie în ţară la ziua de naştere a fiului ei. Compania aeriană a precizat că avionul a întârziat din cauza unei verificări tehnice neplanificate.

Florin a ajuns în aeroport cu copiii la ora 4 dimineaţa. Avionul urma să decoleze spre Bergamo la 7:10.

Pasager: Vreo 200 de persoane. Ne-au mutat de. Ne-au plimbat, şi-au bătut joc de noi. Ne zice că ora următoare, că nu e echipajul, că vine echipajul, că e defect avionul, că nu e avionul. Suntem blocaţi efectiv.

Vezi și

În doar câteva ore, pe Aeroportul Otopeni au fost 8 curse afectate de întârzieri

Pe acelaşi subiect

După ore de aşteptare, după ce au fost urcaţi şi coborâţi din aeronavă, la poarta de îmbarcare a apărut un nou echipaj de zbor.

Într-un adevrat război al nervilor, oamenii au fost anunţaţi din oră în oră ca avionul mai întârzie puţin. După 12 ore pasagerii au fost urcaţi în aeronavă. La 18:05 avionul a decolat spre Bergamo acolo unde, printre sutele de pasagerii care aşteptau disperaţi, se află şi Mirela Vaida.

Mirela Vaida: Nu ne-a anunţat nimeni nimic. Am cerut noi acum, am trimis mail către companie, bineînţeles, şi ne-au dat nişte vouchere într-un final pentru apă şi mâncare. Noi stăm ca ultimii oameni la poarta Europei. Efectiv aşa ne simţim.

În doar câteva ore, pe Aeroportul Otopeni au fost 8 curse afectate de întârzieri.

Cosmina Balint, reporter Observator: În cazul zborurilor întârziate, companiile aeriene au obligaţia de a le acorda pasagerilor asistență până la decolare. Dacă avionul ajunge la destinația finală cu o întârziere de peste 3 ore, pasagerii pot solicita despăgubiri între 250 şi 600 de euro, în funcţie de distanţă.

Până la această oră, compania Wizz Air nu a dat nicio explicaţie pentru cursele amânate.

Cosmina Balint Like

Curioasă fiind de fel și cu multe întrebări la care îmi doresc să aflu răspunsurile, munca de reporter mi-a adus satisfacție încă din prima zi.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Evenimente » O cursă Wizz Air a avut întârziere 10 ore. Printre pasageri, Mirela Vaida, care voia să se întoarcă în ţară la ziua de naştere a fiului ei