Video O cursă Wizz Air a avut întârziere 10 ore. Printre pasageri, Mirela Vaida, care voia să se întoarcă în ţară la ziua de naştere a fiului ei
Vacanţa de Paşte a început în haos pentru sute de români. Au aşteptat în Aeroportul Otopeni 11 ore pentru a decola, fără să li se dea nicio explicaţie. Cursa amânată a provocat tensiuni şi în Italia, la Bergamo, unde sute de pasageri aşteptau să se întoarcă acasă de sărbători.
Printre ei şi Mirela Vaida, care trebuia să fie în ţară la ziua de naştere a fiului ei. Compania aeriană a precizat că avionul a întârziat din cauza unei verificări tehnice neplanificate.
Florin a ajuns în aeroport cu copiii la ora 4 dimineaţa. Avionul urma să decoleze spre Bergamo la 7:10.
Pasager: Vreo 200 de persoane. Ne-au mutat de. Ne-au plimbat, şi-au bătut joc de noi. Ne zice că ora următoare, că nu e echipajul, că vine echipajul, că e defect avionul, că nu e avionul. Suntem blocaţi efectiv.
În doar câteva ore, pe Aeroportul Otopeni au fost 8 curse afectate de întârzieri
- Ce mesaj a vrut să transmită Emmanuel Macron prin escala sa de 2 ore la Bucureşti. Liderul de la Elysee nu a...
- Femeie din Baia Mare, gata să se arunce în gol, sub ochii soţului îngrozit. De ce ar fi vrut să-şi ia adio de...
- Filmul tragediei de pe aeroportul Otopeni. Cum explică un psiholog gestul femeii din Bârlad care a încercat...
După ore de aşteptare, după ce au fost urcaţi şi coborâţi din aeronavă, la poarta de îmbarcare a apărut un nou echipaj de zbor.
Într-un adevrat război al nervilor, oamenii au fost anunţaţi din oră în oră ca avionul mai întârzie puţin. După 12 ore pasagerii au fost urcaţi în aeronavă. La 18:05 avionul a decolat spre Bergamo acolo unde, printre sutele de pasagerii care aşteptau disperaţi, se află şi Mirela Vaida.
Mirela Vaida: Nu ne-a anunţat nimeni nimic. Am cerut noi acum, am trimis mail către companie, bineînţeles, şi ne-au dat nişte vouchere într-un final pentru apă şi mâncare. Noi stăm ca ultimii oameni la poarta Europei. Efectiv aşa ne simţim.
În doar câteva ore, pe Aeroportul Otopeni au fost 8 curse afectate de întârzieri.
Cosmina Balint, reporter Observator: În cazul zborurilor întârziate, companiile aeriene au obligaţia de a le acorda pasagerilor asistență până la decolare. Dacă avionul ajunge la destinația finală cu o întârziere de peste 3 ore, pasagerii pot solicita despăgubiri între 250 şi 600 de euro, în funcţie de distanţă.
Până la această oră, compania Wizz Air nu a dat nicio explicaţie pentru cursele amânate.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰