Compania care a vândut, din greşeală, bilete de avion la clasa premium cu reducere de 85%. Ce se întâmplă cu norocoşii care şi-au luat bilet
Compania aeriană australiană Qantas Airways a vândut, din greşeală, bilete la clasa premium pentru zboruri între SUA şi Australia la un preţ mai mic de 5.000 de dolari australieni (3.390 de dolari SUA), adică o reducere de până la 85% faţă de preţul normal pentru o călătorie pe această rută, transmite Bloomberg.
Joia trecută, când oferta greşită a fost postată pe site-ul companiei aeriene, un număr de aproximativ 300 de persoane au cumpărat biletele cu discount semnificativ faţă de cel cuprins între 20.000 şi 29.000 de dolari australieni, pe care îl percepe Qantas pentru un zbor pe ruta Sydney - Los Angeles la clasa premium, ceea ce le-ar fi dat dreptul norocoşilor să se bucure de whisky şi şampanie, un meniu a la carte, plus o saltea cu memorie şi o pernă la alegere.
"Din păcate, aceasta a fost o situaţie în care preţul a fost mult prea frumos ca să fie adevărat", a declarat un purtător de cuvânt de la Qantas.
Compania aeriană a precizat că va returna banii
Compania aeriană a precizat că va returna banii, sau le va modifica, gratuit, rezervarea la clasa business, celor 300 de norocoşi, astfel că aceştia vor face totuşi o economie de aproximativ 65% faţă de preţul normal pentru un bilet la această clasă, aflată imediat sub clasa premium.
În mod normal, companiile aeriene nu trebuie să onoreze călătoriile atunci când au fost făcute greşeli la stabilirea preţurilor. Însă Qantas a decis să îşi asume costurile pentru greşeala sa, atribuită unei erori de codare şi să îşi refacă astfel reputaţi prejudiciată. Marca Qantas a fost pătată în ultimii ani de anulări de zboruri, bagaje pierdute şi vânzarea de bilete la zboruri deja anulate.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰