Elon Musk a folosit controversele despre concedierea a 10% din angajații Tesla pentru a ascunde o problemă mai gravă
În ultimele zile, Elon Musk s-a aflat în mijlocul controverselor din spațiul public după ce mai multe publicați au transmis că Tesla a înghețat angajările și chiar că ar urma să disponibilizeze 10% din forța de muncă. Motivația care a fost vehiculată în acel moment a fost că miliardarul avea "un presentiment negativ" legat de economie.
La doar două zile, Musk a revenit asupra acestei informații și a explicat că în următorul an, numărul de angajați Tesla va crește, chiar dacă vor fi făcute o serie de schimbări în unele domenii de activitate. Cu toate acestea, jurnaliștii de la Futurism sunt de părere că aceste anunțuri nu vizează creșterea eficienței economice a producătorului de mașini electrice, ci o încercare se a ascunde o problemă gravă.
Mai exact, autoritățile federale din Statele Unite ale Americii au primit un număr de 758 plângeri legate de mașinile produse de Tesla. Șoferii acuză că atunci când autoturismele lor ating viteze mari, frânele se cuplează automat, un fenomen pe care experții îl numesc "frânare fantomă".
O problemă în creștere pentru Tesla
Acest număr al plângerilor a crescut de mai mult de două ori față de anul trecut. Autoritățile federale de reglementare a traficului rutier au trimis Tesla o scrisoare pe marginea acestor probleme pe 4 mai, după ce o anchetă a fost deschisă în februarie și a cerut companiei să răspundă până pe 20 iunie. Cu alte cuvinte, cronologia pare să se potrivească perfect cu declarațiile Musk despre concedierea angajaților și munca de acasă.
Analizând cronologia, se pare că Musk și restul decidenților de la Tesla știau despre aceste probleme cu aproape o lună înainte ca CEO-ul să înceapă să facă schimbări masive în forța de muncă a companiei.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰