Video Pandemia şi nesiguranţa au tăiat cheful de cumpărături. Încasări sub aşteptări de Black Friday, în China
Pandemia şi nesiguranţa economică taie cheful de cumpărături al chinezilor. Precauţia a definit anul acesta ziua marilor cumpărături online. Deşi oferta a fost generoasă, iar unii participanţi au înregistrat chiar recorduri de încasări, per total, experţii au sesizat că încasările au fost mai mici faţă de anii trecuţi.
Analiştii cred că apetitul moderat pentru cumpărături este efectul combinat al pandemiei, dublată anul acesta de o criză energetică. 290 de mii de companii au anunţat reduceri de Black Friday, anul acesta, în China şi au oferit 14 millioane de discounturi şi oferte speciale.
Singles Day, numită și Double 11 se încheie la miezul nopții pe 11 noiembrie
Singles Day, numită și Double 11, obișnuia inițial să fie doar o vânzare fulger de 24 de ore, dar s-a transformat într-un eveniment extravagant de mai multe zile, care se încheie la miezul nopții pe 11 noiembrie.
Evenimentul a fost puțin mai discret în acest an. Companiile chineze de tehnologie continuă să se confrunte cu o monitorizare intensă din partea autorităților de reglementare. De asemenea, președintele Xi Jinping a făcut presiuni pentru așa-numita prosperitate comună sau bogăție moderată pentru toți.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰