Reclame de 150.000 de dolari pe secundă
Tinere atrăgătoare, bebeluşi adorabili şi poveşti de viaţă emoţionante. sunt doar câteva dintre ideile spoturilor prin care marile corporaţii speră să câştige publicul în marea finală a forbalului american de mâine
Tinere atrăgătoare, bebeluşi adorabili şi poveşti de viaţă emoţionante. sunt doar câteva dintre ideile spoturilor prin care marile corporaţii speră să câştige publicul în marea finală a forbalului american de mâine
Anul acesta, o secundă de spot publicitar costă o sută cincizeci de mii de dolari, un record absolut.
La plimbare, aparent în costumul Evei, printr-o piaţă oarecare, tânăra din imagini laudă, de fapt, calităţile unui hamburger natural 100%. Este doar una dintre reclamele care vor aprinde imaginaţia domnilor în marea seară a sportului american. Nici senzualii Îngeri ai casei Victoria's Secret nu se vor lăsa mai prejos. Chiar dacă au ales să îşi ascundă formele perfecte, tot rămâne câte ceva de văzut.
Anual, peste 100 de milioane de telespectatori urmăresc marea finală aşa că miza este imensă. Acest constructor auto sud-coreean l-a readus în rolul agentului 007 pe Pierce Brosnan, în timp ce un mare producător de bere a mizat pe povestea prieteniei dintre un cal şi un căţel.
Organizatorii le-au pregătit şi alte surprize telespectatorilor. Katy Perry va susţine un mini concert de 12 minute într-una dintre pauze.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰