Super Bowl, show-ul recordurilor. Doar 30 de secunde de publicitate costă nu mai puţin de 5 milioane de dolari
Cinci milioane de dolari costă 30 de secunde de publicitate la Super Bowl, finala din Campionatul de Fotbal American, care va avea loc duminică noapte.
Cinci milioane de dolari costă 30 de secunde de publicitate la Super Bowl, finala din Campionatul de Fotbal American, care va avea loc duminică noapte. Cel mai important eveniment TV din Statele Unite bate orice record. 22 de mii de dolari este preţul celui mai scump bilet.
Morgan Freeman apare pentru prima dată într-o reclamă pentru Super Bowl. În tease-ul unuia dintre spoturi, actorul cântă rap pe muzica lui Missy Elliot. Şi se descurcă de minune.
Cindy Crawford şi o celebră companie de băuturi răcoritoare au recreat o reclamă de acum 25 de ani, una dintre cele mai sexy din istoria televiziunii.
Spectaculoase şi extrem de scumpe, reclamele difuzate la Super Bowl au creat un fenomen de marketing fabulos. Cu preţuri pe măsură.
Tony Case, expert în publicitate: "30 de secunde de publicitate costă cinci milioane de dolari în acest an. Dar acesta este doar începutul pentru agenţiile de publicitate. Cheltuiesc multe alte milioane de dolari pentru producţie, vedete, promotori."
Cu o audienţă de peste 100 de milioane de telespectatori şi încasări de miliarde de dolari doar din reclame, meciul aşteptat de toată America aduce venituri mai mari de la un an la altul. Cel mai ieftin bilet la Super Bowl costă 3.200 de dolari. Cel mai scump ajunge la 22.000 de dolari.
Finala ligii de fotbal american va avea loc în Minneapolis, pe un stadion care a costat peste un miliard de dolari.
În acest an, Pink va interpreta imnul naţional.
Apoi, în pauza Super Bowl va cânta Justin Timberlake. La ediţia din 2004, artistul a fost protagonistul unui moment care a intrat în istorie, când i-a dezgolit sânul lui Janet Jackson.
În finala Super Bowl se vor înfrunta echipele New England Patriots şi Philadelphia Eagles.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰