Antena Meniu Search
x

Curs valutar

O nouă campanie fără precendent marca "Observator". Din 2 iunie, căutăm "GENERAȚIA PIERDUTĂ"!

De peste 20 de ani, milioane de români află cele mai importante evenimente urmărind ştirile marca Observator. Cel mai puternic brand de ştiri din România este “mereu aproape” de români prin campaniile sale şi reprezintă un important punct de referinţă pentru telespectatori. De luni, 2 iunie, de la ora 19.00, telespectatorii Antenei 1 pot urmări o nouă campanie fără precedent a Observatorului : GENERAŢIA PIERDUTĂ

de Redactia Observator

la 30.05.2014 , 15:07

De peste 20 de ani, milioane de români află cele mai importante evenimente urmărind ştirile marca Observator. Cel mai puternic brand de ştiri din România este “mereu aproape” de români prin campaniile sale şi reprezintă un important punct de referinţă pentru telespectatori. De luni, 2 iunie, de la ora 19.00, telespectatorii Antenei 1 pot urmări o nouă campanie fără precedent a Observatorului : GENERAŢIA PIERDUTĂ 

După ce au arătat că, în ţara noastră, copiii încă sunt o marfă, prin campania COPIII NU SUNT DE VÂNZARE, reporterii Observatorului Antenei 1, trec graniţa şi vorbesc în premieră, în România, despre GENERAŢIA PIERDUTĂ a acestei ţări, despre cei 30 de mii de copii daţi la export imediat după Revoluţie.

Practic, în anii 90, România a pierdut o generaţie. Sunt copiii pe care România i-a dat, oficial, spre adopţie, neoficial, pe bani grei în special în Statele Unite, dar şi în alte ţări, Canada, Franţa, Italia şi Grecia. Generaţia vândută a României a ajuns acum la maturitate şi îşi caută nu doar rădăcinile, ci şi identitatea pierdută. O generaţie care, însă, a avut şi şansa unei vieţi nesperat de bune. Din familii şi acum sărace sau din orfelinatele groazei, în care au rămas fraţii şi surorile lor, aceşti copii pe care România i-a făcut pierduţi au ajuns adulţi eminenţi, pentru care ţara lor de origine NU e o ruşine, deşi au aflat, o dată cu atingerea majoratului, că au fost o marfă pentru părinţi şi pentru autorităţi.

Vezi și

Reporterii Observator Mihaela Biliovschi, Ana Moraru şi Andreea Ţopan au făcut un tur de forţă în zece state americane, 13 judeţe din România şi patru ţări, SUA, România, Canada şi Grecia. Şase luni de filmări, mii de kilometri parcurşi, zeci de ore de imagini şi sute de documente arată cum şi-a înstrăinat România o generaţie. 17 copii din această generaţie vorbesc despre viaţa lor.

Despre ce oferă acum Americii şi despre ce ar putea oferi României, dacă ţara noastră ar fi interesată de ei. Tot atâtea familii îşi amintesc de aceşti copii, deşi unii dintre ei nici măcar nu există în dosarele statului român. Îşi amintesc şi ce au primit în schimbul lor, 25 de perechi de blugi, câteva mii de lei, o sută de milioane de lei sau 10-20 de mii de dolari. Reporterii Observator pun în oglindă adoptaţii şi familiile lor, civilizaţia şi viaţa normală din străinătate şi sărăcia din România. Adoptaţii bogaţi şi fraţii săraci rămaşi acasă. GENERAŢIA PIERDUTĂ e şi o GENERAŢIE CÂŞTIGATĂ.

Poveştile emoţionate ale acestei generaţii de tineri care-şi caută identitatea pierdută, în premieră, de la ora 19.00, la principalul jurnal de ştiri al Antenei 1, Observator, prezentat de Andreea Berecleanu

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Întrebarea zilei
Sunteţi de acord ca elevii să fie privaţi de telefoane în timpul orelor?
Observator » Generaţia Pierdută » O nouă campanie fără precendent marca "Observator". Din 2 iunie, căutăm "GENERAȚIA PIERDUTĂ"!