Antena Meniu Search
x

Curs valutar

O mamă susţine că însoţitoarea de zbor i-a oferit lipici pentru a-i prinde masca de faţă copilului de doi ani care plângea

O însoţitoare de zbor de la Southwest Airlines i-ar fi spus unei femei să îi "lipească" masca pe faţă fiicei de doi ani care refuza să o poarte şi plângea.

de Cornel Preda

la 17.08.2021 , 18:04

Fetiţa de doi ani plângea şi nu se putea calma din cauza măştii de protecţie
Fetiţa de doi ani plângea şi nu se putea calma din cauza măştii de protecţie - Instagram Ali Cleek

Ali Cleek s-a aflat la bordul unui avion Southwest pe ruta Orlando - Norfolk, pe 12 august, cu soţul ei şi cei doi copii. Fetiţa, Drew, în vârstă de doi ani, plângea şi nu voia să poarte masca de protecţie, motiv pentru care două însoţitoare de zbor s-au apropiat de cuplu. 

Femeia a scris într-o postare pe Instagram că singura modalitate în care fetiţa ei ştie să se calmeze este să îşi sugă degetul, lucru "imposibil cu o mască de protecţie". "Ei bine, două însoţitoare de zbor au stat lângă mine şi m-au privit în timp ce încercam să conving fetiţa să îşi pună masca", a spus Ali Cleek. Aceasta a menţionat că una dintre însoţitoare i-ar fi oferit două soluţii, pe care când le-a auzit a început să tremure de nervi.

Ali Cleek susţine că stewardeza i-a spus pe un ton sarcastic că ar putea să facă o gaură în mască sau ar putea "să i-o lipească de faţă". Însoţitoarea de zbor chiar a menţionat că există la bord lipici, a susţinut Cleek pentru Fox News.

Articolul continuă după reclamă

Femeia spune pe Instagram că este conştientă de obligaţia de a purta mască în SUA, însă "la un moment dat trebuie să avem decenţă umană şi compasiune". "Fetiţa mea are doi ani. Am făcut tot ce am putut să ne conformăm regulilor", a mai scris Cleek.

Pe acelaşi subiect

Cum a răspuns compania aeriană după incident

Compania aeriană, într-un punct de vedere remis Fox News, nu a menţionat incidentul specific, dar a spus că pasagerii "peste doi ani" trebuie "să poarte masca pe toată durata călătoriei".

"Apreciem cooperarea clienţilor noştri care ne ajută să respectăm regulile federale şi să asigurăm confortul şi starea de bine a tuturor celor care călătoresc cu noi pe timpul pandemiei", a anunţat compania. 

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Cornel Preda Like

Cornel și-a descoperit pasiunea pentru jurnalism încă din anii gimnaziali, când se trezea la 5 dimineața și mergea la chioșcul de ziare pentru a face „revista presei”. ...

Întrebarea zilei
Aţi avea încredere să cumpăraţi o locuinţă nouă cu criptomonede?
Observator » Mapamond » O mamă susţine că însoţitoarea de zbor i-a oferit lipici pentru a-i prinde masca de faţă copilului de doi ani care plângea