Trei televiziuni Intact în top 10 posturi TV, în luna octombrie, pe toate target-urile importante
Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars sunt în top zece televiziuni şi în luna octombrie. Trustul Intact are cele mai multe segmente de leadership la nivelul targetului urban. Audienţele Antenei 1 sunt în creştere în Prime-Time, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. Acestea sunt doar câteva dintre performanţele televiziunilor Intact Media Group, în luna octombrie.
Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars sunt în top zece televiziuni şi în luna octombrie. Trustul Intact are cele mai multe segmente de leadership la nivelul targetului urban. Audienţele Antenei 1 sunt în creştere în Prime-Time, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. Acestea sunt doar câteva dintre performanţele televiziunilor Intact Media Group, în luna octombrie.
Divizia TV Intact Media Group
La nivelul target-ului comercial, “Antenele” sunt lider de audienţă în Day Time.
Televiziunile Grupului Intact conduc, în Whole Day, Day Time, Access şi Late Frânge, în rândul publicului din întreg mediul Urban dar şi pe targetul Naţional.
În clasamentul primelor zece posturi realizat după rating, trei locuri sunt ocupate de televiziuni Intact, Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars, atât în Whole Day, cât şi în Prime-Time.
Antena 1
Postul generalist al Intact Media Group conduce în Day Time clasamentul audienţelor, pe targetul comercial. Totodată, Antena 1 este lider de audienţă în Day Time şi Access pe target-urile All Urban şi Naţional, interval orar în care sunt transmise emisiunile Mireasa pentru fiul meu (prezentată de Mirela Boureanu Vaida), Observator orelor 13, respectiv 16 (cu Mihaela Calin) şi Acces Direct (cu Simona Gherghe).
La nivel Naţional, în luna octombrie, la Antena 1 s-au uitat, întreaga zi, timp de cel puţin un minut, 7.642.000 de români întreaga zi.
Cele mai urmărite emisiuni ale lunii octombrie au fost X Factor, Ham Talent şi Te cunosc de undeva.
Antena 3
Postul de ştiri al Intact este lider de audienţă pe nişa din care face parte, pe toate intervalele orare, pe targetul 18+, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.
La nivel Naţional, în Whole Day, aproximativ patru milioane de români au urmărit, timp de cel puţin un minut emisiunile Antena 3.
Cele mai urmărite show-uri ale lunii octombrie au fost “În premieră” (Carmen Avram), “Sinteza zilei” (Mihai Gâdea) şi “Punctul de întâlnire” (Radu Tudor).
Antena Stars
Creşterile de audienţă ale postului, comparativ cu luna octombrie a anului trecut, sunt în Morning şi Access.
- Cele mai urmărite emisiuni ale postului au fost, în luna octombrie, la nivelul targetului comercial, au fost “Party Like a Star” (cu Roxana Marcu şi Răzvan Botezatu), Vedetop (prezentată de Diana Constantinescu) şi “Răi da’ buni” (cu Mihai Morar).
- 3.458.000 de români au urmărit, timp de cel puţin un minut, show-urile Antena Stars în luna octombrie, la nivel Naţional.
Euforia TV
“Prietenii tăi”, “Dr. House” şi “Private Practice” sunt serialele cele mai vizionate în luna octombrie a acestui an.
1.389.000 de telespectatori au urmărit, timp de cel puţin un minut, serialele Euforia TV, în luna octombrie, la nivel Naţional.
ZU TV
“Most Wanted”, “Morning Zu” şi “Dl. Rima” sunt cele mai urmărite emisiuni în luna octombrie, pe targetul 15 – 34 ani, la postul Intact Media Group dedicat tinerilor.
În medie, într-o zi obişnuită, 9.402.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în luna octombrie 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 6.999.000 telespectatori.
Intact Media Group mulţumeşte publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰